رانندگی با یک خودروی اسپورت دو نفره و البته روباز یک تجربه فراموش‌نشدنی است اما نبود فضای کافی می‌تواند دلسرد کننده باشد. برای رانندگانی که به ویژگی روباز بودن بیشتر از فضای کابین اهمیت می‌دهند مرسدس چندین گزینه داشته که یکی از آن‌ها E کلاس کابریولت جدید است.
کد خبر: ۵۲۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 23 November 2017

به گزارش تابناک : هم‌اکنون جزئیات و قیمت‌گذاری خودروی یاد شده  منتشر شده و می‌توانید مدل دلخواه خود را پیدا کنید.


مرسدس E کلاس کابریولت 2018 به دو فرم عرضه می‌شود: نسخه دیفرانسیل عقب E400 کابریولت با بهای آغازین 67295 دلاری و مدل چهار چرخ محرک E400 4Matic کابریولت که بهای پایه 69795 دلاری دارد. هر دو مدل از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری بای توربو با قدرت 329 اسب بخار و گشتاور 354 نیوتون متری استفاده کرده و یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک نیروی پیشرانه را به چرخ‌ها می‌رساند. نسخه چهار چرخ محرک شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 5.3 ثانیه‌ای داشته درحالی‌که مدل دیفرانسیل عقب دودهم ثانیه کندتر است.


خریداران می‌توانند آپشن های متعدد و متنوعی را سفارش دهند. E کلاس کابریولت 2018 دارای 11 رنگ بدنه بوده که شامل رنگ سفید الماسی 1515 دلاری نیز می‌شود. همچنین خریداران می‌توانند سقف پارچه‌ای را در 4 رنگ مشکی، آبی، قهوه‌ای تیره و قرمز سفارش دهند. نهایتاً به 4 طرح رینگ‌ها می‌رسیم که شاخص‌ترین آن‌ها رینگ 5 پره 19 اینچی AMG است. این خودرو را می‌توان با پکیج AMG Line که قیمت 2500 دلاری نیز دارد سفارش داد که باعث اضافه شدن کیت بدنه گیراتر، فرمان اسپورت، پدال‌های آلومینیومی، پوشش سقف مشکی و تریم کابین اصلاح شده به کابین می‌شود.


کابین خودرو نیز سفارشی می‌شود. 9 گزینه برای پوشش داخلی وجود داشته که شامل نسخه پرچم‌دار چرم ناپا با قیمت 4200 دلار می‌شود. همچنین از بین سه پکیج لوکس می‌توان یکی را انتخاب کرد که گران‌ترین آن بهای 9350 دلاری داشته و 27 ویژگی را به خودرو اضافه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان سیستم صوتی محیطی برمستر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دوربین‌های پایش محیط، هد آپ دیسپلی و… اشاره کرد. پکیج 1050 دلاری راحتی نیز صندلی‌های جلوی گرم شونده، استراحتگاه‌های دست و غربیلک فرمان گرم شونده را به E کلاس کابریولت اضافه خواهد کرد.


مرسدس فرصت زیادی را برای ارتقای عملکردی خودرو در اختیار خریداران قرار نداده است. تنها آپشن چشمگیر در این بخش سیستم تعلیق بادی تطبیق‌پذیر است که قیمت 1900 دلاری دارد.


اگر به دنبال یک کانورتیبل 4 نفره لوکس هستید مرسدس E400 کابریولت یکی از  گزینه‌های قابل‌تأمل خواهد بود.






منبع : پدال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار