باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران، از آنها تقاضا کرد مانند همیشه از تیم و سرخپوشان حمایت کنند تا حرکت در مسیر تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر ادامه یابد.
کد خبر: ۵۲۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 24 November 2017
به گزارش تابناک : در این اطلاعیه آمده است؛ هواداران همواره حامی اصلی پرسپولیس در تمام زمینه‌ها به ویژه در میدان رقابت‌ها بوده‌اند. پرسپولیس و هواداران از یکدیگر جدایی ناپذیرند و بسیاری بوده اند که در ادوار گوناگون‌، به ویژه در زمان کنونی با شناسایی این رمز موفقیت به دنبال  از بین بردن آن بوده‌اند. انسجام یک خانواده بدون از خود گذشتگی ها میسر نخواهد بود و هواداران نیز فداکاری خود را نثار تیم محبوبشان کرده اند. احترام به هواداران و تلاش برای رضایت آنها از نتایج تیم از اصول اساسی باشگاه پرسپولیس است و این نکته به تمام ارکان باشگاه و تیم تاکید شده است.
 بر همین اساس مجموعه پرسپولیس به جهت اتفاقات روز های اخیر ، مراتب عذرخواهی خود از هواداران شریف و متعصب پرسپولیس و اهالی فوتبال را اعلام می دارد. در این ارتباط علیرضا بیرانوند هم به صورت کتبی و شفاهی به دلیل صحبت هایی که طرح کرده و برخوردی که از او در جریان بازی با پدیده سر زده بود صادقانه عذرخواهی کرده است. همچنین مواردی که بخش هایی از آن در این اطلاعیه مورد اشاره قرار گرفت نیز به وی تذکر داده شد.
باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که در این مجموعه هیچ کس و هیچ چیز بالاتر از خود پرسپولیس و هوادارانش نیست. اعضای تیم و باشگاه در همه حال متوجه این حقیقت هستند که پرسپولیس بزرگ بدون هریک از ما مسیر خود را با کمی فراز و فرود ادامه خواهد داد و در نهایت هریک از ما هستیم که احترام و بزرگی بیشتری را به لطف عظمت پرسپولیس و محبت هوادارانش به دست می آوریم.
باشگاه پرسپولیس از هواداران پرسپولیس تقاضا دارد حال که دروازه بان ملی پوش تیم مان نیز حسن نیت خود را نشان داده است و با توجه به تمام سخت کوشی ها و تعصبی که تک تک سرخپوشان از جمله وی برای موفقیت پرسپولیس و بزرگی هوادارانش به کار گرفته اند با گذشتن از اتفاقاتی که روی داده است ضمن نا امید ساختن آن هایی که امیدوارند با چنین مسایلی در جمع ما شکاف به وجود آمده تا امکان پایین کشیدن ما را بیابند، تیم خود را در مسیر تکرار قهرمانی یاری برسانند. شادی و افتخار همه ما در روز آخر لیگ در گرو اتحاد و با هم بودن است.
هواداران اطمینان داشته باشند تک تک سرخپوشان با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس و سربلندی آنها تلاش می کنند و روی هیچ چیز به اندازه حمایت هواداران حساب نکرده اند.






منبع : خبرورزشی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار