نشست هم اندیشی معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری مازندران، گیلان و زنجان در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 24 November 2017
به گزارش تابناک : معاونین فرهنگی و کارشناسان هنری حوزه های هنری مازندران گیلان و زنجان برای بررسی راهکارهای مناسب جهت همکاری های مشترک و افزایش کیفیت تولیدات و برنامه های فرهنگی هنری گرد هم آمدند.
سینا دلشادی رئیس حوزه هنری مازندران با موثر خواندن چنین هم نشینی و هم اندیشی هایی، نتیجه هم افزایی (با ارتباط بیشتر مراکز استانها)را تولیدات فاخر و برنامه های تاثیرگذار برشمرد و ضمن اشاره به توجه ویژه مرکز امور استان ها و مجلس حوزه هنری به جایگاه معاونین فرهنگی و هنری در یک دهه اخیر خاطر نشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که هم در هماهنگی و برنامه ریزی فعالیتهای کارشناسان و هم جهت جانشینی و جایگزینی مدیران مراکز، معاونین فرهنگی و هنری پرسابقه و متعهدی در حوزه حاضر هستند که هرکدام شناخت لازم جهت پیشبرد اهداف این نهاد را دارا هستند و این ناشی از سیاست درست مرکز، در حوزه ی نیروی انسانی است.
در ادامه این نشست مهدی معصومی گرجی معاون فرهنگی هنری حوزه هنری مازندران، ضمن خوش آمد، این محفل را ابتکار معاونت فرهنگی امور استانها قلمداد کرد و گفت: توجه به آسیب ها و فرصت ها در حیطه تولیدات فرهنگی هنری یک قدم مهم رو به جلو میباشد و این نشست میتواند با هم اندیشی و تبادل تجربیات، به کیفی سازی تولیدات و برنامه ها کمک شایانی کند.

در ادامه، معاونین فرهنگی استان های گیلان و زنجان و همچنین کارشناسان سه استان در باره مسائلی همچون فعالیت های حوزه هنری، تولیدات، مخاطب شناسی، جذب و پرورش هنرمندان، توزیع آثار هنری، هنر های نوظهور، تخصیص اعتبار و بودجه، سیاستهای بنیادین نهاد و ... به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است در ادامه این برنامه کارشناسان واحدهای هنری استان های گیلان و زنجان با حضور در اتاق همتایان میزبان خود، بصورت تخصصی به تبادل اطلاعات درباره امور کاری خود  پرداختند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار