نهم آذرماه روز پایانی جشنواره
در بخش موسیقی بین‌الملل نیز دو گروه «پرستو‌های مهاجر» و «عاشیقلارمیشو» از کشور‌های افغانستان و آذربایجان نیز در این جشنواره حضور یافته و خارج از بخش رقابتی به اجرای برنامه می‌پردازند.
کد خبر: ۵۳۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 28 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان لیلم با حضور هفت گروه از مازندران، شش گروه از استان‌های دیگر و دو گروه بین‌المللی در ساری آغاز به کار کرد.
 
بر اساس این گزارش، گروه «اسارهسو» به سرپرستی کریم کمالیفر، «تبری نوا» به سرپرستی امین باکوئی کتریمی، «تیتیوا» به سرپرستی حسین جهانی نسب، «چاربیدار» به سرپرستی ابوالقاسم قاسم پور، «سر ونگ» به سرپرستی محمدمهدی وظیفه‌شناس، «مازرون» به سرپرستی رضا دیو سالار و گروه «هرایی» به سرپرستی خیرالله قاسمی گرجی در بخش گروهی جشنواره موسیقی البرزنشینان لیلم به هنرنمایی و رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
 
در بخش جنبی جشنواره نیز گرو‌های موسیقی «آوای کتول» به سرپرستی سید احمد حسینی از علی‌آباد کتول و «تلار» به سرپرستی حمید گوهر نیا از استان گیلان و «سارنگ قزوین» به سرپرستی مهرداد جعفری، «شقایق‌های کال پوش» به سرپرستی علی‌اصغر حاتمی از استان سمنان، «کادوس تالش» به سرپرستی آرمین فریدی، «مقامچیلار» به سرپرستی غفور امانیان از بندر ترکمن به هنرنمایی پرداخته و نوای خوش موسیقی اصیل بومی مناطق مختلف را به تماشاچیان جشنواره عرضه می‌کنند.
 
در بخش موسیقی بین‌الملل نیز دو گروه «پرستو‌های مهاجر» و «عاشیقلارمیشو» از کشور‌های افغانستان و آذربایجان نیز در این جشنواره حضور یافته و خارج از بخش رقابتی به اجرای برنامه می‌پردازند.
 
با آغاز به کار جشنواره ازهفتم آذرماه گروه‌های مقامچیلار، تلار، پرستو‌های مهاجر و تبری نوا در ساری و گروه‌های موسیقی عاشیقلار میشو، کادوس و سارنگ در آمل اجرای خود را به نمایش می‌گذارند.
 
روز چهارشنبه هشتم آذرماه نیز آوای کتول، عاشیقلار میشو، اساره سو و کادوس در ساری و مقامچیلار، تلار و مازرون در آمل و تی تی وا، پرستو‌های مهاجر و هرایی در بهشهر و تبری نوا، سارنگ و شقایق‌های کال پوش در قزوین هنرنمایی می‌کنند.
 
نهم آذرماه هم‌زمان با روز پایانی جشنواره نیز گروه‌های گلوا، شقایق‌های کال پوش، عاشیقلار میشو، تی تی وا در ساعت ۱۸ و گروه‌های موسیقی تلار، پرستو‌های مهاجر، سارنگ و مازرون در ساعت ۲۱ در ساری و آوای کتول، چاربیدار و کادوس در بهشهر به اجرای موسیقی می‌پردازند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار