سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران:
در این نرم افزار امکاناتی از قبیل مشاهده قبض آب بهای مصرفی و پرداخت آنلاین قبض آب از طریق درگاه بانکها و بخشهای دیگر قابل رویت است.
کد خبر: ۵۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 05 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران به تشریح فعالیتهای این دفتر طی سالجاری پرداخت و گفت: به منظور ارتقای سامانه خدمات الکترونیکی مشترکین در پورتال شرکت، فرایند خدمات پس از فروش و  شیوه های پرداخت الکترونیکی قبوض بازبینی و آموزش های لازم به متصدیان دفاتر پیشخوان ارایه شد.
 
بر اساس این گزارش،  مهندس ایرج ملک زاده ، با بیان اینکه اپلیکیشن همراه خدمات امورمشترکین برای ارایه خدمات غیرحضوری در پورتال شرکت نیز راه اندازی شد، افزود: در این نرم افزار امکاناتی از قبیل مشاهده قبض آب بهای مصرفی و پرداخت آنلاین قبض آب از طریق درگاه بانکها و بخشهای دیگر قابل رویت است.

سرپرست دفتر آمار و فناوری اطلاعات شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ادامه داد: مشترکین می توانند با نصب این اپلیکیشن بر موبایل خود از خدمات آن بهره مند شوند.

مهندس ملک زاده از پیمایش مشترکین  در سیستم اندروید خبر داد و تصریح کرد:  با همکاری کارشناسان معاونت بهره برداری و مشترکین،  پیمایش مشترکین شهر عباس آباد برای تطبیق اطلاعات نوع کاربری، تعداد واحد ، مقدار مصرفی، نوع کنتور و ..... خانه به خانه توسط پیمانکار در حال انجام است.

وی، ارتقای سامانه 1522 ، راه اندازی شبکه دولت برای امور بابلسر و محمودآباد، ارتقا سامانه های امنیتی، عملیاتی نمودن سامانه 122 ، یکپارچه نمودن مرکز تلفن،  راه اندازی سرویس FTP و راه اندازی سرویس VCENTER سرور بر روی ماشین مجازی ، راه اندازی سرویس WDS، راه اندازی سرویسWSUS  ،راه اندازی سرویس مانیتورینگ OPManager را از دیگر اقدامات دفتر آمار و فناوری اطلاعات آبفاشهری مازندران عنوان کرد.

 
 
 
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار