رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به وجود 700 هزار بازنشسته نیروهای مسلح در سطح کشور اشاره کرد و گفت: از این تعداد 5 هزار نفر در خراسان جنوبی هستند.
کد خبر: ۵۳۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 05 December 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمودرضا بهرامی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به افرادی که در دفاع از حریم نظام جمهوری اسلامی چه در زمان جنگ و چه زمان کنونی تلاش کردند، از افتخارات نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ و کیان نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، بیان کرد: در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خدمات درمانی و ارائه خدمات به پیشکسوتان و بازنشستگان انجام می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی تأمین اجتماعی نیروهای مسلح عنوان کرد: اقشار بازنشسته و پیشکسوت از مجموعه‌هایی هستند که نیازمند خدمت‌اند، بنابراین خدمت به این مجموعه یک کار عبادی است، چراکه باید به افراد در سخت‌ترین شرایط و مشکلات خدمت‌رسانی کرد.

بهرامی تبیین کرد: امیدواریم وظیفه و رسالت خطیری که بر عهده سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح کشور نهاده شده را به بهترین شکل به منصه ظهور برسانیم.

وی همچنین خطاب به نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از مجموعه نیروهای مسلح دارید به این مجموعه کمک کنید تا وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان جنوبی نیز در این دیدار به وجود 11 شهرستان در استان و 460 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان اشاره کرد و اظهار داشت: خراسان جنوبی از نظر وسعت سومین استان پهناور کشور است.

محمدمهدی علی‌آبادی توضیح داد: پراکندگی و دوری شهرها از مرکز سبب شده که در خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل شویم.

وی از افتتاح 6 دفتر خدمات الکترونیک نیروهای مسلح در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد، دو دفتر در شهرستان بیرجند و دفاتری در نهبندان، قاین، فردوس و طبس مستقر است.

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان جنوبی به وجود 700 هزار بازنشسته نیروهای مسلح در سطح کشور اشاره کرد و افزود: از این تعداد 5 هزار نفر در خراسان جنوبی هستند.

علی‌آبادی به وجود خشکسالی‌های چندین ساله و از بین رفتن زیرساخت‌های خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: در زمینه اشتغال فرزندان بازنشسته و پیشکسوت نیروهای مسلح با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی همچنین به کمبود تجهیزات پزشکی جهت خدمات‌رسانی به پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح در خراسان جنوبی اشاره و مطرح کرد: کمبود امکانات سبب شده که بسیاری از افراد جهت درمان به شهرهای مشهد و تهران بروند.

مدیرکل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی تعامل با فرماندهان نظامی و انتظامی را از وظایف این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به وظایف تعریف شده در راستای ایجاد تعامل با پیشکسوتان نیروهای مسلح تلاش می‌کنیم.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار