رئییس پلیس راه مازندران گفت آمد وشد تریلر و خودرو‌های سنگین از امروز بمدت سه روز در جاده هراز ممنوع شد.
کد خبر: ۵۳۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 06 December 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، گفت: رفت و آمد تریلر در جاده هراز ممنوع بوده و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از "رودهن" به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از "آب اسک" به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

وی گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت روز جمعه از " تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: آمد وشد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۱۴ آذرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۸ آذرماه از محور‌های "کرج- چالوس- هراز - سوادکوه" و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار