نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: اجرای طرح توسعه سالن فرودگاه نوشهر از امروز 15آذرماه آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 06 December 2017
ایسنا، با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی، مدیر کل فرودگاه های مازندران، معاون اداره کل راه و شهرسازی مازندران شهرسازی از روند توسعه فرودگاه نوشهر بازدید شد.
 
در این بازدید که به دعوت قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس انجام شد چگونگی تعیین تکلیف مالکان زمین اطراف فرودگاه نوشهر نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
قاسم احمدی اشکی، نماینده نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این بازدید گفت: طرح توسعه سالن فرودگاه نوشهر جهت افزایش فضا از مدت ها قبل آغاز شده بود که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفته و برای استفاده  مسافران بازگشایی شد.
 
وی با اشاره به نصب نقاله جدید جهت حمل بار مسافران تصریح کرد: تعدادی از مالکان زمین اطراف فرودگاه نوشهر دچار مشکلاتی بودند و طی چند سال گذشته مشکلات آنها بارها مورد پیگیری قرار گرفت و در این بازدید که با حضور معاون وزیر انجام شد مشکلات موجود بررسی شد.    
 
نماینده نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس به برخی اقدامات جهت تقویت و توسعه فرودگاه نوشهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه ۲۵ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز فرودگاه برای سال ۱۳۹۷ منظور شد که قرار است تا پایان سال این طرح آغاز شود.
 
احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: دستگاه DVOR  فرودگاه نوشهر که از مدت‌ها قبل دچار مشکل شده بود نیز با حضور کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفته و به زودی این مشکل برطرف می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار