در مهمترین دیدار مقدماتی کشتی آزاد باشگاه های جهان بیمه رازی قهرمان ۲ دوره این رقابت ها برابر ستارگان ساری مغلوب شد تا شانس صعود به نیمه نهایی را تا حد بسیار زیادی از دست بدهد.
کد خبر: ۵۳۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 07 December 2017
 ایسنا، در حساس ترین دیدار مقدماتی چهارمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است، دو تیم بیمه رازی و ستارگان ساری با ترکیبی از عنوان داران جهان و المپیک به مصاف هم رفتند که این دیدار مهیج و تماشاگر پسند در پایان با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم ستارگان به پایان رسید تا تیم مدعی بیمه رازی در آستانه حذف از مسابقات قرار گیرد.
 
 
در مهمترین مبارزات برگزار شده در این دیدار، در وزن ۵۷ کیلوگرم یونس سرمستی در ادامه نمایش ضعیف خود در این رقابت ها با ضربه فنی مغلوب نادر حاج آقا نیا از ستارگان ساری شد.
 
 
در وزن ۶۵ کیلوگرم میثم نصیری نماینده المپیکی ایران و عضو تیم بیمه رازی در مبارزه ای زیبا با نتیجه ۸ بر ۴ از سد حاجی علیف دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک از آذربایجان گذشت.
 
 
در وزن ۷۰ کیلوگرم ماگومد قربان علیف روس و دارنده مدال طلای جهان از تیم ستارگان ساری با ضربه فنی حامد رشیدی را از پیش رو برداشت.
 
 
در وزن ۷۴ کیلوگرم رسول گاژی ماگومدوف روس و دارنده مدال طلای جهان از تیم ستارگان ساری مقابل دیگر هموطن خود ختیک تسابولوف دارنده مدال طلای جهان ۸ بر ۴ پیروز شد.
 
 
اما در وزن ۷۹ کیلوگرم انور گدویف دارنده مدال نقره المپیک که مقابل حسن یزدانی در فینال المپیک ریو شکست خورده بود، مقابل امید حسن تبار از تیم ستارگان ساری در مبارزه ای زیبا با نتیجه ده بر ۷ شکست خورد.
 
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم عبدالرشید سعدالله یف روس و دارنده طلای جهان و المپیک ملقب به تانک روس مقابل اباذر اسلامی از تیم ستارگان ۱۱ بر صفر پیروز شد.
 
 
در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج که چند روز پیش مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان را بر گردن آویخت مقابل اسماعیل نجاتیان از ستارگان ساری ۴ بر ۳ شکست خورد.
 
 
در سنگین وزن نیز کمیل قاسمی دارنده مدال نقره و برنز المپیک از بیمه رازی در تصمیمی عجیب حاضر به مبارزه نشد تا در نهایت تیم ستارگان ساری ۶ بر ۴ به برتری برسد و به این ترتیب صعود بیمه رازی به نیمه نهایی با خطر جدی روبرو شود.
 
 
البته ستارگان ساری یک دیدار دیگر مقابل قزاقستان دارد که در صورت پیروزی به ننیمه نهایی می رود و بیمه رازی حذف خواهد شد.
 
 
نتایج دیدارهای انفرادی دو تیم به ترتیب زیر است)اسامی کشنی گیران ستارگان ساری ابتدا آمده است)
 
 
 
وزن ۵۷ کیلوگرم: نادر حاج آقانیا(برنده با ضربه فنی)- یونس سرمستی
وزن ۶۱ کیلوگرم: محمد رمضانپور ۴- ایمان صادقی ۷
وزن ۶۵ کیلوگرم: حاجی عیلف ۴- میثم نصیری ۸
وزن ۷۰ کیلوگرم: ماگوند قربان علیف (برنده با ضربه فنی)- حامد رشیدی
وزن ۷۴ کیلوگرم:ماگومد رسول گاژی ماگومدوف ۸- ختیک تسابولوف ۴
 وزن ۷۹ کیلوگرم: امید حسن تبار ۱۰ – انور گدویف ۷
وزن ۸۶ کیلوگرم: اسماعیل محمودی صفر – محمد جواد ابراهیمی ۵
وزن ۹۲ کیلوگرم: اباذر اسلامی صفر  – عبدالرشید سعدالله یف  ۱۱
وزن ۹۷ کیلوگرم:اسماعیل نجاتیان ۴– مجتبی گلیج ۳
وزن ۱۲۵ کیلوگرم: جابر صادق زاده(برنده) – کمیل قاسمی(حاضر به مبارزه نشد)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار