برگزاری مسابقات تنیس روی میز مازندران در بابلسر
مسابقات انتخابی تنیس روی میز مازندران در شهرستان بابلسر برگزار گردید و نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز مازندران مشخص شدند.
کد خبر: ۵۳۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 09 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز مازندران مشخص شدند تا برای رقابتهای قهرمانی کشور معرفی شوند .
 
 بر اساس این گزارش،  مسابقات انتخابی تنیس روی میز مازندران در شهرستان بابلسر برگزار گردید .
 
در این رقابتها،  در رده سنی بزرگسالان بهراد عالمیان از بابل در فینال مصطفی نوری شرکت کننده آملی را از پیش رو برداشت و بر سکوی نخست ایستاد.  

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بزرگسالان و زیر ۲۱سال استان مازندران با قهرمانی بهراد عالمیان و پارسا نوروزی در بابلسر خاتمه یافت‌.
 
ضمنا در این دوره از رقابت ها ۲۶ تنیسور در سالن ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران به مدت یک روز رقابت کردند.
 
همچنین در رده سنی بزرگسالان بهراد عالمیان از بابل در فینال مصطفی نوری شرکت کننده آملی را از پیش رو برداشت و بر سکوی نخست ایستاد. در دیدار رده بندی هم پارسا نوروزی از بابل، همشهری اش سروش ذبیحی را شکست داد و به عنوان سوم دست یافت.
 
درضمن پارسا نوروزی بابلی که در قسمت بزرگسالان سوم شده بود در رده سنی زیر ۲۱ سال، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. رضانژاد دیگر تنیسور بابلی پس از نوروزی دوم شد. نوری و عالمیان هر دو نفر از بابل در این رده سنی به ترتیب سوم و چهارم شدند.
 
گفتنی ست علی اکبر حسینی نسب از بهنمیر که از قهرمانان رده سنی نوجوانان مازندران است با ۱۲ سال سن به عنوان ششم رده سنی زیر ۲۱ سال تنیس روی میز قهرمانی استان مازندران دست یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار