احمدی فرماندار نکا
دانشگاه ها محل تحول و توسعه کشور هستند،این تحول و توسعه،محقق نمی شود مگر اینکه به مقوله علم آموزی توجه ویژه ای شود.
کد خبر: ۵۳۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 10 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا در گفتگویی اظهار داشت: دانشجویان ،قشر بیدار و آگاه جامعه باید با هوشیاری و ولایت مداری در پاسداشت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه مسیر دهند.
 
بر اساس این گزارش،  احمدی فرماندار نکا ، بمناسبت 16 آذر روز دانشجو در موسسه اموزش عالی اندیشه سازان نکا ، بیان داشت: 16 آذر روز دانشجو که در اعتراض به دخالت های بیگانگان در کشور صورت گرفت را باید به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی رژیم پهلوی دانست.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان، افزود : دانشجویان ،قشر بیدار و آگاه جامعه باید با هوشیاری و ولایت مداری در پاسداشت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه مسیر دهند.
 
وی محیط های دانشجویی را محیطی پرانرژی دانستند، که حضور در جمع آنان باعث خوشحالیست.
 
احمدی تصریح کرد : واقعه 16 آذر ، که در سال 1332 و یک روز مانده به ورود نیکسون به ایران و منجر به شهادت سه تن از دانشجویان دانشکده فنی تهران شده بود، از روزهای ماندگار تاریخ و مجاهدتی دیگر در برابر استکبار و استیلای خارجی و استبداد داخلی بوده است.
 
فرماندار نکا ادامه داد : دانشگاه ها محل تحول و توسعه کشور هستند،این تحول و توسعه،محقق نمی شود مگر اینکه به مقوله علم آموزی توجه ویژه ای شود.
 
نماینده عالی دولت در این شهرستان  بیان داشت: تشکل های دانشجویی در کشور میتوانند با انتخاب راهکاری صحیح و تخصصی بسیاری از مشکلات نسل حاضر را برطرف کنند .
 
احمدی تاکید داشتند: تشکل های دانشجویی امروز میتوانند بیشترین تاثیر گذاری را د ر ارتقاء سطح آگاهی و حمایت همه جانبه دانشگاهیان از کشور را داشته باشند.
 
فرماندار نکا اظهار داشت: ویژگی اصلی دانشجو مطالبه گری است و نسبت به هر چیزی که در اطرافش رخ می دهد باید آگاه باشد چرا که آگاهی نخستین مرحله رفع مسائل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار