با حضور بسیجیان ستاد و امور تحت پوشش شرکت آبفای شهر مازندران:
با برگزاری بسیج متخصصین اردوهای جهادی پربارتر برگزار می شود. با تشکیل بسیج پیشکسوتان از تجربه همکاران بازنشسته در پیشبرد اهداف بسیج استفاده می شود.
کد خبر: ۵۳۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 11 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران، با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی  و امور تحت پوشش و بسیجیان شرکت آب  وفاضلاب شهری مازندران، گردهمایی فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج شرکت به میزبانی آمل برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش،  در این گرهمایی، مهندس ذاکری مدیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج در صحنه های مختلف جامعه گفت: بسیجیان از دوران انقلاب اسلامی تا کنون نقش موثری در بخشهای محرومیت زدایی، امنیت، امدادی، اشتغال و زمینه های فرهنگی از خود به جای گذاشتند.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا شرکت آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی با اشاره به نقش بسیجیان در 8سال دفاع مقدس  اظهار داشت:  مجاهدتهای مدافعین حرم تداعی کننده ایثارگریهای بسیجیان در 8سال دفاع مقدس بوده است.
 
رضا جانباز، وحدت را از مهمترین موفقیتهای مسلمانان دانست و تصریح کرد: با هوشیاری و تبعیت از مقام معظم رهبری راه نفوذ بدخواهان به وحدت بین شیعه و سنی را غیر ممکن می سازیم.
 
وی به بیان فعالیتهای صورت گرفته طی یک سال اخیر توسط بسیجیان آبفاشهری استان پرداخت و افزود: اعزام کاروان راهیان نور، گرامیداشت  ایام سوم خرداد، ارتحال امام، هفته دفاع مقدس، تجلیل از  آزادگان و جانبازان،  دیدار با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری جلسات بصیرت بخشی و حلقه های صالحین، برگزاری اردوهای جهادی بخشی از فعالیتهای بسیج بوده است.
 
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج عاشورا شرکت آبفاشهری مازندران، از تشکیل بسیج متخصصین و پیشکسوتان در این شرکت خبر داد و گفت: با برگزاری بسیج متخصصین اردوهای جهادی پربارتر برگزار می شود.
 
جانباز ادامه داد: با تشکیل بسیج پیشکسوتان از تجربه همکاران بازنشسته در پیشبرد اهداف بسیج  استفاده می شود.
 
فرمانده سپاه آمل نیز در این همایش،  با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان از سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) گفت: بسیجیان توانستند  طی 38 سال از فعالیت خود ، کارنامه درخشانی برجای بگذارند.
 
سرهنگ عیسی زاده تصریح کرد: بسیج درکنار ارتش و سپاه با صلابت  وقدرت در مبارزه با زورگویان ایستاده است.
 
وی، به ظرفیتهای بسیج در بخشهای علمی، اقتصادی و امنیتی اشاره و تصریح کرد: بسیجیان با ایمان خالصانه و عمل جاهدانه کارها را پیش می برند.
 
در پایان این مراسم، مدیرعامل آبفاشهری مازندران به همراه معاونان و فرمانده پایگاه بسیج شرکت و مدیران ستادی  و مدیر امور آمل با خانواده شهدای مدافع حرم سردار اسماعیل حیدری و روح اله صحرایی دیدار تجلیل کردند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار