سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد بازیکنان شرط ماندنم در جمع سرخپوشان پایتخت نیست.
کد خبر: ۵۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 12 December 2017
به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم، اظهار کرد: نیم فصل اول تمام شد و از همه بازیکنان و کادر فنی، کادر پزشکی، کادر تدارکات و مدیریت تشکر می‌کنم. در نیم فصل قهرمان شدیم با این تفاوت که نسبت به سال قبل چهار امتیاز بیشتر کسب کردیم و ۹ گل بیشتر زدیم و همین طور توانستیم در ابتدای فصل، قهرمان سوپر کاپ ایران شویم. همچنین توانستیم در دربی نیم فصل اول پیروز شویم.

گرشاسبی باید مسائل مالی باشگاه را حل و فصل کند

او ادامه داد: از همه بازیکنانم به علت تحمل فشار بازی‌ها و تلاش زیاد تشکر کنم. باشگاه به بازیکنان بدهکار است و صحبت‌هایی که مطرح می‌شود مبنی بر این که پول‌های زیادی به بازیکنان داده شده است صحیح نیست. گرشاسبی باید تلاش کند که مانند بخش‌های دیگر، مسائل مالی را هم حل و فصل کند.

آنالیزور‌های ما بازی‌های بادران را بررسی کردند

برانکو تصریح کرد: زمانی برای جشن گرفتن نداریم و باید خودمان را برای مقابله با بادران در جام حذفی آماده کنیم. بادران تیم دوم لیگ دسته اول است. این بازی را خیلی جدی گرفته‌ایم و آنالیزور‌های خود را برای تماشای بازی آن‌ها به ورزشگاه فرستادیم.

دریافتی‌های همه اعضای باشگاه به زودی مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تمدید قراردادش اظهار کرد: در جلساتی که برگزار کردیم درباره برخی از مسائل مالی مثل تسویه حساب دو سال و نیم گذشته و همچنین مسائل دیگر صحبت کردیم که این فقط مختص به کادر فنی نبود و گرشاسبی با همه اعضای باشگاه این مسائل را مطرح کردند. به زودی به صورت شفاف، دریافتی‌های تمام اعضای باشگاه مشخص خواهد شد.

هواداران حق داشتند نگران جایگزین طارمی باشند

او درباره عملکرد علی علیپور در دوران محرومیت مهدی طارمی بیان کرد: هواداران حق داشتند نگران جایگزین طارمی باشند. بازی نکردن طارمی برای ما یک فقدان بزرگ است چرا که او در دو سال اخیر هم بهترین بازیکن و هم آقای گل ایران بود، اما از علیپور انتظار داشتیم و داریم که گلزنی کند و روز به روز بهتر شود. ما باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که برای همه مهاجمان ممکن است که این اتفاق بیفتد که در بعضی از بازی‌ها توپ‌هایش به گل تبدیل نشود و این مسئله را فقط می‌توان با کار برطرف کرد. این اتفاقی است که برای مهاجمان طرازاول دنیا هم می‌افتد. به آمار گلزنی این فصل بنزما و رونالدو در لالیگا توجه کنید و متوجه حرفهایم بشوید.

 برانکو در ادامه درباره اردوی طولانی مدت تیم ملی در سال آینده و درخواست کارلوس کی‌روش مبنی بر حضور ملی‌پوشان تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم و باید ابتدا نامه‌ای از فدراسیون به دست ما برسد تا متوجه شویم این اردو چه زمانی آغاز می‌شود و بعد از آن به ما برنامه بدهند تا متوجه شویم محتوای این اردو چیست. بعد از آن می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم.

اطلاعی از جلسه مربیان با کی روش ندارم

او ادامه داد: باز هم تکرار می‌کنم هیچ اطلاعی در مورد این اردو و جلسه‌ای که گفته می‌شود کارلوس کی‌روش می‌خواهد با مربیان لیگ برگزار کند ندارم. هر سرمربی روش کار مخصوص به خود را دارد. این وظیفه من نیست که سفارش کنم و این وظیفه سرمربی تیم ملی است که بسته به نیازشان اقدام کنند.

فقط قرارداد طارمی رو به پایان نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر ترانسفر مهدی طارمی در نیم فصل بیان کرد: من می‌دانم که گرشاسبی دیروز در ترکیه بود. همچنین می‌دانم که قرارداد مهدی طارمی رو به پایان است، اما فقط قرارداد طارمی نیست که تمام می‌شود و پیشنهاد تیم‌های دیگر برای بازیکنان دیگرمان نیز خواهد آمد. هر بازیکنی که بخواهد از تیم جدا شود باید منافع مشترک را در نظر بگیرد. منافع مشترک میان بازیکن و باشگاه حرفه‌ای گری است.

شرطی مبنی بر تمدید قرارداد با بازیکنان نگذاشتم

 او ادامه داد: من شرطی مبنی بر این که ماندن من منوط به حفظ همه بازیکنان است نگذاشته‌ام. این طبیعی است که از من پرسیده شود که کدام بازیکن را می‌خواهم و کدام بازیکن را لازم ندارم. موضوعی که مهم است حضور بازیکنان قوی در تیم و کسب نتایج خوب از سوی آن‌ها است. به جز بازیکنان اصلی ما شش، هفت بازیکن دیگر داریم که دیگر نمی‌دانم کدام یک از آن‌ها بهتر است. من از همه بازیکنانم راضی هستم.

نیمار هم بارسا را بیشتر از پاری سن ژرمن دوست دارد

برانکو عنوان کرد: هر بازیکنی تفکر خود را دارد. آن‌ها زندگی خود را از طریق فوتبال بازی کردن می‌گذرانند. مطمئنم بازیکنی مثل نیمار بارسا را بیشتر از پاری سن ژرمن دوست دارد، اما از این تیم جدا شد. این مسائل در فوتبال وجود دارد و باید حرفه‌ای به مسائل نگاه کرد.

خیلی افتخار می‌کنم مرا با پروین و فرگوسن مقایسه می‌کنید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا می‌توانیم تصور کنیم که او هم مانند فرگوسن که مدت زمان طولانی در منچستریونایتد بود، در پرسپولیس بماند؟ گفت: نوع نتیجه گرفتن است که یک مربی را در یک تیم نگه می‌دارد. سومین سال است که این‌جا حضور دارم. سال اول قهرمان بودیم، اما به علت تفاضل گل، قهرمانی را از دست دادیم. سال دوم خوشبختانه قهرمان شدیم و در حال حاضر هم فاصله خوبی در جدول رده‌بندی با رقبای خود ایجاد کرده‌ایم. البته هنوز هیچ چیز به پایان نرسیده است و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. خیلی افتخار می‌کنم که من را با پروین و فرگوسن مقایسه می‌کنند. همچنین به همه کار‌هایی که در این مدت در پرسپولیس انجام داده‌ام افتخار می‌کنم. خوشحالم که هواداران از عملکرد ما راضی هستند.

او در پایان در مورد سفرش به امارات برای تماشای بازی رئال مادرید خاطر نشان کرد: طبق برنامه امروز به امارات می‌روم. دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی و مودریچ بازیکن رئال مادرید من را به تماشای این بازی دعوت کرده‌اند و پنج‌شنبه برای پیگیری تمرینات پرسپولیس به تهران بازمی گردم.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار