برای اجرای این طرح‌های عمرانی ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است. اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌هاو نواحی صنعتی توسعه پایدار و سرعت انتقال داده‌ها در بخش تولید و صنعت را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۵۳۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 12 December 2017
به گزارش تابناک مازندران،  سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای ۵۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولید و صنعت اجتناب‌ناپذیر است، گفت: استفاده از سرویس‌های مختلف با کیفیت مناسب و همچنین افزایش نیاز به اینترنت و ارتباطات پرسرعت منجر به آن شده که ارتباطات، از تقویت و شبکه فیبر نوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرایی شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در حال حاضر طرح فیبر نوری در شهرک‌های صنعتی رستم کلا، بهشهر، فاز ۱ و ۲ نکا، بندپی بابل، بشل سوادکوه، مصطفی خمینی ساری، سلمانشهر، امامزاده عبداله آمل، شهدای محمودآباد، جویبار و منصورکنده بابل به طول ۵۵ کیلومتر انجام‌شده است.
 
موسوی افزود : برای اجرای این طرح‌های عمرانی ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.
 
وی گفت: اجرای شبکه فیبر نوری در شهرک‌هاو نواحی صنعتی توسعه پایدار و سرعت انتقال داده‌ها در بخش تولید و صنعت را به دنبال خواهد داشت.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار