در شرایط فعلی مردم ما از اثرگذاری‌ های ناگوار خرید کالای قاچاق بر اشتغال جوانان و واحد‌های تولیدی و صنعتی آگاهی لازم را ندارند.
کد خبر: ۵۳۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 13 December 2017
به گزارش تابناک مازندران،  دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در مازندران را از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امسال در مجموع هزار و ۶۶۲ فقره پرونده قاچاق کالا در مازندران تشکیل شد و برای برخورد در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
 
بر اساس این گزارش، علی پیرفلک افزود: آمار پرونده قاچاق کالا نیز در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد بیشتر شد.
 
وی در ادامه گفت: کشف کالای قاچاق و ارز امسال در مازندران ۲۵ درصد افزایش یافته است.
 
علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مانزدران هم در این نشست گفت: برای جلوگیری از قاچاق کالا، باید به مردم اطلاع رسانی شود تا آنان نسبت به عواقب خرید این کالا‌ها آگاه و از خرید آن‌ ها منصرف شوند.
 
وی افزود: در شرایط فعلی مردم ما از اثرگذاری‌ های ناگوار خرید کالای قاچاق بر اشتغال جوانان و واحد‌های تولیدی و صنعتی آگاهی لازم را ندارند.
 
یونسی گفت: اگر مردم را با عواقبی که خرید کالا‌های قاچاق از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی می‌تواند به جامعه ما وارد کند، آشنا شوند، ورود این کالا‌ها کاهش خواهد یافت.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار