اگر اخبار اطراف باشگاه پرسپولیس را دنبال کنید، متوجه می‌شوید در کنار تمام تعریف و تمجیدها از این تیم بابت قهرمانی در نیم‌فصل و شکستن یکسری رکوردهای جدید، سرخپوشان درگیر بدترین نوع از حواشی هستند.
کد خبر: ۵۳۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 15 December 2017
به گزارش تابناک : بحران مالی، اختلافاتی که از مدیریت گذشته به یادگار مانده، نزدیک شدن به زمان اعلام رأی در چند پرونده بسیار مهم، اعتراض بازیکنان، بی‌تکلیفی برانکو برای عقد قرارداد با باشگاه، حاشیه‌های مالی و شایعات و ابهاماتی که علیه پرسپولیس به جریان افتاده است.
در کنار تمام این ماجراها، برانکو و بازیکنان پرسپولیس به یک اتحاد بزرگ رسیده‌اند و اهداف‌شان نیز مشخص است‌؛ بازیکنان به برانکو قول داده‌اند در ادامه راه با او بمانند و قراردادشان را تمدید کنند به شرط آنکه برانکو نیز در شرایطی تن به تمدید قرارداد با باشگاه بدهد که تکلیف پاداش و جریمه بازیکنان مشخص شود. این اتحاد، فعلاً مهم‌ترین دلیل تعویق در امضای برگه تمدید قرارداد برانکو است.
اما  یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس، ماجرای جالبی برای‌مان تعریف کرد. او گفت:
« سرمربی پرسپولیس به دنبال بالا بردن رقم قراردادش تا ۷۵۰ هزار دلار است. باشگاه از این مربی تخفیف می‌خواست اما برانکو نه تنها تخفیف نداد بلکه به ما گفت باید یک‌چهارم از این قرارداد یعنی ۲۵۰ هزار دلار هم به عنوان آپشن به بندهای قرارداد اضافه شود. سپس قرار شد که باشگاه در خصوص این موضوع با وزارت ورزش رایزنی‌هایی داشته باشد و پس از بررسی‌های کامل، پاسخ نهایی را به برانکو بدهد.»
طبق شنیده‌های ما، وزارتخانه اصلاً با رقمی که سرمربی پرسپولیس خواسته، موافق نیست. مربی یک میلیون دلاری برای لیگ ایران و همچنین باشگاه زیان‌دهی مثل پرسپولیس زیاد به نظر می‌رسد. این در حالی است که برانکو همین حالا از لیگ عربستان و امارات، رقم‌هایی بسیار بیشتر از این را به صورت پیشنهاد، دریافت کرده و اگر با باشگاه به توافق نرسد، راهی کشورهای حوزه خلیج فارس می‌شود.
اما برانکو، دلش با پرسپولیس است و می‌خواهد بماند. او فقط در انتظار آن است تا بازیکنانش راضی شوند و همچنین بخش دیگری از مطالباتش را دریافت کند، آن وقت است که قرارداد را امضا خواهد کرد. فعلاً باید منتظر بمانیم و ببینیم در جلسه بعدی باشگاه با سرمربی پرسپولیس که هفته آینده برگزار خواهد شد، چه اتفاقی رخ می‌دهد.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار