استاندار مازندران
پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی برای روستائیان و عشایر متاسفانه درمازندران مغفول مانده یا بدرستی انجام نگرفته است.
کد خبر: ۵۳۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲ 16 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران، استاندار مازندران وجود محصولات با ارزش اقتصادی این استان را از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم مازندران نامید و گفت: دلیلی وجود ندارد تولید کنندگان حوزه کشاورزی و باغی و دامداری و صنعتی مازندران نگران عرضه و فروش محصولات و دسترنج شان در بازارباشند.
 
بر اساس این گزارش، اسلامی خطاب به دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون روستائی استان بایستی با برنامه ریزی و اقدامات اصولی، نگرانی‌های تولید کنندگان مازندرانی را بر طرف کنند.
 
 تولید کنندگان حوزه کشاورزی، باغی، دامداری و صنعتی مازندران نگران عرضه و فروش محصولات و دسترنج شان در بازارنباشند.
 
استاندارمازندران گفت: پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی برای روستائیان و عشایر متاسفانه درمازندران مغفول مانده یا بدرستی انجام نگرفته است.
 
اسلامی افزود: با وجود هزینه پائین حق بیمه روستائیان و عشایر تاکنون در استان مازندران فقط ۲۰ درصد جمعیت روستائی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند که باتوجه به پرداخت ۱۰ درصدی حق بیمه از سوی دولت و سهم پنج درصدی روستائیان، تمام ۱۰۰ درصد جمعیت روستائی مازندران می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.
 
وی درخصوص مشکلات صنعت نساجی در قائم شهر گفت: با مصوبه هئیت دولت و اعطای تسهیلات، امید واریم با پیگیری‌های مسئولان شهرستان و مدیران کارخانجات، مشکلات صنایع نساجی در قائم شهر برطرف شود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار