علیپور گفت: اگر بانک مرکزی بر استفاده از بیت کوین نظارت نداشته باشد سرنوشت سپرده گذارانی را پیدا خواهد که پول های مردم را می گرفتند و با کلاهبرداری این سرمایه ها را به جیب می زدند.
کد خبر: ۵۳۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷ 16 December 2017

به گزارش تابناک : محمد علیپور، عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استفاده از ارز رایج دیجیتالی "بیت کوین" گفت: اگر بانک مرکزی بر استفاده از بیت کوین نظارت نداشته باشد سرنوشتی سپرده گذارانی را پیدا خواهد که پول های مردم را می گرفتند و با کلاهبرداری این سرمایه ها را به جیب می زدند.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با بیان این مطلب که اگر نظارت و کنترل بر ارزهای رایج دیجیتالی وجود نداشته باشد عواقب موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز را به دنبال دارد، گفت: لذا اگر سازوکار قانونی و کنترلی برای استفاده از ارزهای رایج دیجیتالی وجود نداشته باشد سرنوشت موسسات مالی متقلب تکرار می شود و مردم پول خود را از دست می دهند و و دولت باید تمام فشارها را تحمل کند.

 بانک مرکزی بر ارزهای دیجیتالی نظارت کند

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کلاهبرداری در موسسات پولی و مالی غیر مجاز  باید تجربه ی خوبی برای دولت باشد و از آن درس بگیرد بر همین اساس یک مسلمان نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شود اگر دولت دیر وارد عمل شود و بانک مرکزی دیر اقدام کند همین ارزهای دیجیتالی یا بیت کوین دچار سرنوشت موسسات مالی و پولی غیر مجاز می شود.






منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار