بازیگر جوان تئاتر و سینمای ایران عنوان کرد: امسال تئاتر جدیدی به صحنه نبردم اما برای فجر در نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» حضور پیدا خواهم کرد.
کد خبر: ۵۳۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 16 December 2017
به گزارش تابناک : نازنین بیاتی بازیگر جوان تئاتر و سینمای ایران که برای تماشای نمایش به ایرانشهر آمده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس عنوان کرد: به دعوت دوستان به سالن تئاتر آمدم.

وی در ادامه افزود: من به طور کلی از نمایش‌های پربازیگر و ریتمیک خوشم می‌آید این به نظرم نکته جذابی در تئاتر است اینکه بازیگران بتوانند موسیقی کاری را جلو ببرند به نظرم خیلی جذاب است.

بیاتی در پاسخ به این سؤال که آیا نمایش جدیدی امسال برای کار دارد یا خیر، گفت: خیر امسال تئاتر جدید کار نکردم اما نمایش «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار»‌که سال گذشته انتهای سال به صحنه بردیم برای اجرا در جشنواره فجر انتخاب شده و در این کار حضور خواهم داشت.

وی در ادامه گفت: نویسنده این کار محمد چرم شیر و طراح و کارگردان ندا هنگامی بودند و بازیگران نیز لیندا کیانی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی من و معصومه رحمانی هستند.

بیاتی با بیان اینکه این روزها درگیر سریال بهروز شعیبی است، توضیح داد: اسم این کار گلشیفته و الان در مرحله پیش تولید است این کار برای سینمای خانگی آماده می‌شود.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار