با پایان مرحله استانی مسابقات قرآنی ویژه برادران سپاه کربلا ، 27 پاسدار و وظیفه این سپاه موفق به کسب عناوین برتر شده که یازده برگزیده قرآنی به سی و ششمین مرحله مسابقات کشوری سپاه راه یافتند.
کد خبر: ۵۳۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 17 December 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی ضمن اشاره به  ارزیابی خوب سطح کیفی و کمی سی و ششمین مرحله  مسابقات قرآن ویژه برادران وظیفه و پاسدار سپاه کربلا  حضور همه رده ها و معاونت های این سپاه در این دوره مسابقه قرآنی را امید بخش و مفید خواند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا افزود: در این دوره مسابقات بیش از 90 برادر وظیفه و پاسدار با آمادگی بالا شرکت کردند که در یک رقابت نزدیک و فشرده 27 برادر قرآنی موفق به کسب عناوین اول تا سوم رشته های آن شدند.

وی یادآور شد: این دوره مسابقه در رشته های حفظ سه جزء، 5 جزء و 10 جزء، قرائت، تفهیم،  ترتیل و اذان به مدت یک روز در ستاد سپاه کربلا  برگزار شد و 27 نفر برگزیدهبه همراه دریافت لوح تقدیر با هدایایی تجلیل  شدند.

 سرهنگ پاسدار رضایی تیله نوعی ادامه داد: با توجه به کسب سطح مسابقه و نزدیکی مهارت و درک شرکت کنندگان  برای حضور در مرحله مسابقات کشوری قرآن،  نفرات اول هر رشته به تهران معرفی  می شوند.

 
































منبع : بسیج 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار