فرماندار نکا با اشاره به نگاه ویژه دولت به توسعه زیرساخت‌ها در مناطق محروم، گفت: سرانه فضاهای ورزشی در شرق مازندران افزایش یافت.
کد خبر: ۵۳۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 17 December 2017
به گزارش تابناک : جعفر احمدی امروز در دیدار با اعضای کمیته پیشکسوتان فوتبال شهرستان نکا، ایجاد فضاهای ورزشی برای جوانان را لازم دانسته و اظهار داشت: وقتی بسترهای ورزشی فراهم باشد جوانان به جای بزهکاری‌ها و اعتیاد به سمت ورزش حرکت می‌کنند.

وی همدلی و همبستگی در ورزش به ویژه هیئت‌های ورزشی را لازم دانست و افزود: زمانی که ورزشکاران با مربیان و سرپرستان تیم‌ها با مدیران هیئت‌ها هماهنگ باشند و مجموعه با اداره ورزش، به پیشرفت در این حوزه می رسیم.

رئیس شورای عالی ورزش نکا، مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران نکایی در آوردگاه های جهانی را تبریک گفت و تصریح کرد: ورزشکاران نقش به سزایی در وجاهت کشور در جهان ایفا می‌کنند و شهرستان نکا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مجتبی رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان نکا نیز از حمایت و پیگیری‌های فرماندار و معاونین در امور ورزشی شهرستان قدردانی کرد و افزود: اگر پیگیری و حمایت‌های فرماندار نبود بودجه‌های خوبی که از وزارت به ورزش نکا تزریق شد‌، تحقق نمی‌یافت.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان بعد از توقف چند ساله با نگاه خوب فرماندار به ورزش و جوانان و صدور مجوز برگزاری این مسابقات با آرامی و نظم خاصی انجا م شده است.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار