با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای۰ انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار گرفته و در راه تحقق این مهم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 30 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، هیات رییسه دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد، متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب اسلامی، دوران افتخار‌ آمیزی است که در اذهان ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی نقش بسته است. دلاوری‌های دلاورمردان دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفت‌های هسته‌ای و سرعت رشد علم و فناوری، نمونه‌های بارزی است از هویت هر ایرانی فرهیخته با عرق ملی و دینی. در این میان دشمنان ایران اسلامی پیوسته در تلاش بوده‌ و هستند تا مسیر توسعه و پیشرفت این ملت بزرگ را سد نمایند.

نهم دی‌ماه نیز برگ زرین دیگری در تاریخ پرحماسه‌ی ایران است که مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان داد توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان متوقف کند.

حماسه‌ی 9 دی، تجلی اراده‌ی الهی حضور در عرصه‌‌ی مجاهدانه، تحقق پیوند ناگسستنی امت و رهبری، برخاسته از دشمن‌‌‌‌‌شناسى و وقت‌‌‌‌‌شناسى، نماد بیداری و ایستادگی ملت در پای عهدی دیرین با امام راحل(ره) است. روزی که عنایات حق‌تعالی شامل مردم انقلابی شد تا از گذرگاهی دیگر و در آزمونی دشوارتر در برابر نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم دشمنان برای عبور از گردنه‌های سخت، همتی دوباره گمارند، تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و دشمنان این مرز و بوم و بویژه آمریکای جهان‌خوار را نا امید سازند.

هیات رییسه‌ی دانشگاه مازندران هم‌صدا با جامعه‌‌ی دانشگاهیان و فرهیختگان کشور در کنار سایر اقشار ملت، با الهام از حماسه‌های باشکوه تاریخ انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد: با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری، تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای۰ انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار گرفته و در راه تحقق این مهم، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

هیات رییسه‌ی دانشگاه مازندران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار