با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار در حین گشت زنی در منطقه آیش فریدونکنار پنج شکارچی غیرمجاز را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری و ۳ قطعه باکلان دستگیرو ۶ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.
کد خبر: ۵۴۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 30 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام شد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت زنی در شهر‌های بابلسر، آمل، محمودآباد، جویبار، سوادکوه، ساری و بهشهر ۱۸ قبضه سلاح شکاری از متخلفین کشف و ضبط و بیش از ۴۰ رشته دام هوایی را تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر و فریدونکنار در حین گشت زنی در منطقه آیش فریدونکنار پنج شکارچی غیرمجاز را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری و ۳ قطعه باکلان دستگیرو ۶ رشته دام هوایی را جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت و کنترل شبانه، سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۳ قبضه سلاح شکاری دستگیر و ۷ رشته دام هوایی را در مناطق چناربن، سیدمحله و سوته جمع آوری کردند.

در ماموریت دیگری ماموران محیط بانان سرمحیط بانی دودانگه یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیرکردند.

در جویبار ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درحین گشت زنی در منطقه آیش روستای تلنار گل محله جویبار یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرو ۶ رشته دام هوایی راجمع آوری و تخریب نمودند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان، آمل، بابل ومحمودآباد در یک عملیات مشترک در آبندان بخش سرخرود محمودآباد سه قبضه سلاح شکاری به همراه ۳۱ قطعه پرنده از متخلفین کشف و ضبط شد و ۳۱ قطعه پرنده کشف شده به بهزیستی شهرستان محمودآباد اهدا شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر نیز در حین گشت وکنترل در منطقه هزارجریب و میانکاله (شکارگاه قصه تپه) دوشکارچی غیرمجاز را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر و درماموریت دیگری رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر و ماموران یگان پناهگاه حیات وحش میانکاله درحین گشت زنی در جزیره آشوراده دو قطعه چنگر از متخلف کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست سوادکوه نیز درحین گشت و کنترل شبانه در منطقه شیرگاه از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری قاچاق و سایرادوات شکار کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل درحین گشت زنی درحوزه استحفاظی خود یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرو ۸ رشته دام هوایی را جمع آوری و ۴ جایگاه استقرارشکارچیان راتخریب و درماموریت دیگری مامورین یگان این شهرستان ۱۶ رشته دام هوایی را جمع آوری و ۳ جایگاه استقرارشکارچیان راتخریب و دو قطعه پرنده گرفتاردر دام هوایی را رهاسازی کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل باهمکاری نیروی انتظامی پاسگاه امام زاده عبدالله متخلفان فروش پرندگان تاکسیدرمی شده در بخش امام زاده عبدالله آمل را دستگیر و از آن‌ها تعداد زیادی پرنده تاکسیدرمی شد، کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار