پس از چند سال از بسته شدن کارخانه فیبز شهر بابلسر سرانجام با تلاش مسئولان ذیربط دوباره این کارخانه تولیدی این بار در شهرک صنعتی بابلسر شروع به کار کرد .
کد خبر: ۵۴۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 02 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، کارخانه فیبز شهر بابلسر چند سال پیش به علت آتش سوزی شدید و صدمه دیدن چندین نفر کاملا متلاشی شد و متعاقب آن برای همیشه تعطیل شد .

بر اساس این گزارش،این کارخانه حدود صد کارگر داشت و آخرین بار زیر نظر تامین اجتماعی اداره می شد .

به هر روی امروز کارخانه تولید فیبر با ظرفیت پنج هزار تن در سال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرک صنعتی شورک شهرستان بابلسر در مازندران به بهره برداری رسید.

علی ربیعی در آیین بهره برداری از این واحد صنعتی گفت که برای تکمیل و تجهیز این واحد صنعتی در حوزه صنایع چوبی 150 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،سازگاری با محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان را از ویژگی کارخانه تولید فیبر سازی بابلسر اعلام کرد.


علی ربیعی صبح امروز به مازندران سفر کرد و با حضور وزیر، اورژانس بیمارستان بوعلی سینا وابسته به تامین اجتماعی در شهرستان نکاء، واحد تولید و فراوری شکرسرخ در قائمشهر و کارخانه فیبر در بابلسر به بهره برداری رسید.


شرکت در شورای اشتغال مازندران از دیگر برنامه های سفر یکروزه علی ربیعی وزیر کابینه دولت دوازدهم به این خطه شمال کشور بود که این سفر با سخنرانی وزیر در یادواره شهدای ازباران فریدونکنار که پس از نماز مغرب و عشاء در این روستا برگزار می شود، خاتمه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار