ما انتظار داریم تا همه اعضا با توجه به پتانسیل ها، توانمندی ها و محدودیت های موجود، دانشگاه را در حل مشکلات یاری نمایند و علاوه بر آن نسبت به نقد روش ها و پیگیری مطالبات نیز فعال باشند.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 06 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، چلسه اعضای هیأت رییسه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی شیمی برگزار شد.

بر اساس این گزارش ، در ابتدای این جلسه دکتر غلامرضا باکری رییس دانشکده مهندسی شیمی ضمن تشکر از رییس دانشگاه و اعضای هیأت رییسه به جهت قبول دعوت و با قدردانی از حضور اعضای هیأت علمی دانشکده گفت: مشکل اصلی دانشکده با توجه به این که فضای فیزیکی مستقل ندارد، پراکندگی، مسئله تامین فضای اتاق و آزمایشگاه ها می باشد.

در ادامه مدیران گروه ها و هر یک از اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.

در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های اعضای هیات علمی دانشکده گفت: برگزاری چنین نشست ها، فرصت مغتنمی برای بهره مندی از پیشنهادات و راهکارها می باشد.

دکتر واثقی امیری ضمن بیان این که مشکلات وجود دارد و اولویت بندی مشکلات مهم است اظهار داشت: ما انتظار داریم تا همه اعضا با توجه به پتانسیل ها، توانمندی ها و محدودیت های موجود، دانشگاه را در حل مشکلات یاری نمایند و علاوه بر آن نسبت به نقد روش ها و پیگیری مطالبات نیز فعال باشند.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تاکید بر این که همواره اولویت بندی مشکلات در کاهش آن تاثیر بسزایی دارد اظهار داشت: عمده ی مسایل مربوط به کمبود فضای فیزیکی است و از راهکارهای حل آن، توسعه فضا و استفاده مشترک به خصوص از فضای آزمایشگاه ها می باشد که دانشگاه به طور جدی در توسعه فضای فیزیکی فعال بوده و گشایش زیادی در فضای فیزیکی مورد بهره برداری ایجاد نموده است؛ اما در مورد استفاده مشترک از فضای موجود بالاخص آزمایشگاه، دانشکده و اعضای هیات علمی باید جدیت داشته و همکاری لازم را داشته باشند.

رییس شورای فرهنگی دانشگاه عدم تفکیک خودی و غیر خودی در زمینه های مختلف ترفیع، ارتقاء، جذب، تبدیل وضعیت، تخصیص بودجه و مدیریت بر اساس مشارکت عمومی و بهره مندی از خرد جمعی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها، توسعه فضای فیزیکی، تدوین شیوه نامه برای تعیین اولویت ها، تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و ... را از جمله سیاست های دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه متعلق به همه است، همه اعضاء نگاه مسئولانه به مسایل داشته باشند، راهکار ارائه دهند و جایگاه دانشگاه را ارتقاء ببخشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار