رئیس کمیته امداد نکا از پرداخت 770 میلیون تومان وام کار گشایی به مددجویان این شهرستان خبرداد . در نکا 6000 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
کد خبر: ۵۴۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 08 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، بریمانی افزود وام کارگشایی برای رفع مشکلات خانواده ها در زمینه های معیشت ،درمان ،مسکن ،جهیزیه و تحصیل فرزندان پرداخت شده است.

بر اساس این گزارش ، رئیس کمیته امداد نکا گفت: به 337 نفر از افراد تحت حمایت در این شهرستان وام کار گشایی به ارزش 770 میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت طی هشت ماهه سال جاری پرداخت شد .

وی افزود: وام کارگشایی برای رفع مشکلات خانواده ها در زمینه های معیشت ،درمان ،مسکن ،جهیزیه و تحصیل فرزندان پرداخت شده است است.

رئیس کمیته امداد نکا همچنین گفت: تعداد 265 نفراز مددجویان در این شهرستان در نوبت دریافت وام کارگشایی قرار دارند که برای پرداخت وام به این تعداد افراد اعتباری بالغ بر550 میلیون تومان لازم است که بخشی از این اعتبار از باز پرداخت اقساط وام های پرداختی و بخشی هم از درآمد صدقات شهرستان تامین می شود.

بریمانی افزود: مردم خیّر و نیکوکارنکا با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت می توانند زمینه خدمت رسانی بهتر به نیازمندان را فراهم کنند.

لازم بذکر است در نکا 6000 نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار