عضو کانون هیئت مدیره انبوه‌سازان مسکن ایران گفت: وحدت رویه در جریمه‌های ماده 100 وجود نداشته و رابط در این حوزه حاکم است.
کد خبر: ۵۴۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 08 January 2018

به گزارش تابناک : به دلایل مشکلات اقتصادی کشور، رکود دامن‌گیر فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان‌شده است.

بخش مسکن در استان مازندران هم به نوعی درگیر این بخش شده است و مهمترین افرادی که از این وضعیت در حال حاضر به شدت گلایه دارند، انبوه‌سازان و فعالان ساختمان هستند.

غیر از مشکلاتی که در حوزه ملی برای ساخت و ساز وجود دارد، بروکراسی اداری و مشکلاتی که شهرداران برای فعالان این بخش ایجاد کردند، گفته می‌شود که عامل رکود در ساخت و ساز است.

در همین ارتباط علی اکبر زورقچیان در حضور استاندار مازندران اظهار کرد: 700 انبوه‌ساز مسکن در استان به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی اضافه کرد: قانون بهبود کسب و کار در حوزه ساخت و ساز توسط شهرداران اجرایی نمی‌شود.

عضو کانون هیئت مدیره انبوه‌سازان مسکن ایران اضافه کرد: به مصوبه هیئت وزیران و وزارت راه و شهرسازی در ارتباط با افزایش تراکم توجه نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه در کمیسیون ماده 100 به صورت سلیقه‌ای عمل می‌شود، افزود: در این بخش وحدت رویه وجود ندارد و روابط بیشتر حاکم است.

زورقچیان در پایان گفت: وضعیت ساخت و ساز در استان به شدت دچار مشکل است، به طوری که امسال به دلیل مشکلاتی که در این بخش داشتیم با تعدیل نیرو مواجه هستیم.

 

 

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار