در آذر ماه با انجام ۲۴ مورد عملیات گشت اکیپ ۱۳۱ امور اراضی جهاد کشاورزی این مدیریت، ۱۷ مورد ساخت و سازغیرمجاز در ۴۰ هزار و ۴۱۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی شهرستان بهشهر متوقف شد .
کد خبر: ۵۴۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 08 January 2018

 به گزارش تابناک مازندران،  تا چند سال پیش هنگامی که از خیابانها و روستاهای مازندران گذر می کردیم نظاره گرباغات زیبا ، جنگلهای سر به فلک کشیده و دشتهای سرسبز و چشم نواز بودیم و از داشتن چنین نعمتهایی به خود می بالیدیم ولی متاسفانه چندسالی ست که بسیاری از این اراضی زیبا جای خود را به ویلا ها و شرکتهایی داده اند که در دل دشت و باغات ناگهان سر برافراشته اند؟ و به میزان زیادی از اراضی را اشغال نموده اند و از طراوت و سرسبزی این دیار زیبا کاسته اند.

بر اساس این گزارش، در آذر ماه با انجام ۲۴ مورد عملیات گشت اکیپ ۱۳۱ امور اراضی جهاد کشاورزی این مدیریت، ۱۷ مورد ساخت و سازغیرمجاز در ۴۰ هزار و ۴۱۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی شهرستان بهشهر متوقف شد . 


مبارزه با جوندگان مضر در چهار هزار و ۴۱۲ هکتاراز زمین‌های کشاورزی مناطق کوهستانی شهرستان بهشهر انجام شد.

 خلیل حقیقی مدیرجهادکشاورزی شهرستان بهشهر گفت: به منظورکاهش آسیب ومبارزه به موقع علیه جوندگان زیان آور کشاورزی ازبهمن ماه سال گذشته تاکنون درسطح بیش ازچهار هزار و ۴۱۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی مناطق کوهستانی شهرستان بهشهر، عملیات مبارزه با جوندگان مضرانجام شد.

وی افزود: سم مورد نیاز به مقدار کافی ازطریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها به صورت رایگان بین کشاورزان توزیع شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار