هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان کشور به میزبانی دو نماینده مازندران در شهرهای ساری وآمل پیگیری می شود .
کد خبر: ۵۴۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 09 January 2018

به گزارش تابناک : هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال مردان کشور عصرفردا با میزبانی دو نماینده مازندران در شهرهای ساری وآمل پیگیری خواهد شد و همزمان شهرآورد مازنی ها نیز در رقابتهای لیگ دسته یک در بابلسر برگزار خواهد شد.

درهفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان کشور جام شهید "محسن حججی" روز چهارشنبه 20 دیماه در نخستین دیدار واز ساعت 15 تیم ساری 21 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر میزبان تیم رده دومی شهرداری تبریز است.

شاگردان " بهزاد محمدی " در تیم ساری21 پس از پشت سرگذاشتن حواشی زیاد و لغو بازی شهرآورد هفته گذشته برابر کاله مازندران درحالی از تیم شهرداری تبریز میزبانی خواهد کرد، که در دیدار رفت با نتیجه 3برصفر به حریف تبریزی باخته بود.

شاگردان "عادل بناکار" در تیم شهرداری تبریز این هفته برای قطعی شدن صعودشان به مرحله حذفی این مسابقات، صعود خود به این مرحله را از هم اکنون قطعی خواهد کرد.

تیم شهرداری تبریز هم اکنون با 12 برد و 31 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورت شکست ساری 21 و ناکامی دو تیم شهرداری ارومیه و هاوش گنبد که پنج برد در پرونده کاری خود دارد، صعودش به مرحله پلی آف قطعی خواهد شد.

درمقابل تیم ساری 21 که در روزهای اخیر با پاپیش گذاشتن برخی اعضای شورای اسلامی شهرساری برای کمک به این تیم ، امیدوارانه بازی های باقیمانده لیگ برتر را دنبال خواهد کرد، با 4 پیروزی و 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول دواردهم تیمی این مسابقات قرار دارد و به دنبال کسب پنجمین برد خود در این فصل است.

درهمین حال مدیرعامل باشگاه ساری 21 گفت که این تیم به دلیل مشکل مالی در دور برگشت رقابت های والیبال لیگ برتر نتوانست بازیکنان جدید جذب کند و بازیکنان جدیدش را نیز از دست داد.

محمود گودرزی افزود: انتظار ما این روزها کمک مالی به تیم برای جذب 3 بازیکن جدید است تا تیم ساری 21 با کسب امتیاز لازم در لیگ بماند و اگر این اتفاق رخ ندهد، قطعا تیم به دسته پایین تر سقوط می کند.

وی اضافه کرد: اگرچه برخی اعضای شورای شهر ساری برای کمک پیشقدم شدند، ولی امیدوارم که این کمک ها زودتر به تیم برسد تا بتوانیم بازیکن جدید را جذب کنیم.

 

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار