رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی برای افزایش ایمنی در محورهای استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 10 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد .
وی افزود، به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت12 ظهر امروز (چهارشنبه) 20 دیماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه بیست و سوم دی ماه از محورهای "کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است .
رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج– چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا ساعت 24 روز جمعه 22 دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود .
سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد کلیه تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 20 دیماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است .
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه ، خاطر نشان کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز جمعه 22 دیماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .
رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است .

 

 

منبع : مازندران آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار