نتایج هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال
در سالن پیامبر اعظم تیم کاله مازندران میزبان رعد پدافند کاشان قعر جدولی بود که در نهایت شاگردان بهروز عطایی موفق شدند در سه ست پیاپی به برتری دست یابند.
کد خبر: ۵۵۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴ 10 January 2018

 به گزارش تابناک مازندران، تیم کاله مازندران (شاگردان بهروز عطایی) ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ از آن خود کردند تا با وجود یک بازی کمتر با هشت برد و بیست و شش امتیاز و به دلیل معدل بهتر نسبت به شهرداری ورامین در رده پنجم بایستند.


در مهمترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال تیم سایپا تهران موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد بانک سرمایه صدرنشین بگذرد.

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، ارومیه و آمل به پایان رسید.

از ساعت ۱۷ تیم والیبال شهرداری اردمیه در سالن غدیر از خاتم اردکان میزبانی کرد و در ادامه روزهای بحرانی‌اش این بار در خانه سه بر یک برابر حریف شکست خورد تا امیدهایش برای صعود به پلی آف را کمرنگ‌تر ببیند.

شاگردان ساسان خداپرست ست‌های بازی را با امتیازهای ۳۰-۲۸، ۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵ و ۲۲-۲۵ به خاتم واگذار کردند و با پنج برد و هفده امتیاز به رده دهم سقوط کردند.

خاتم اردکان هم با کسب هشتمین بردش بیست و دو امتیازی شد و با توجه به پیروزی تیم‌های بالای جدول از جایگاه هفتم تکان نخورد.

در مهمترین دیدار هفته شانزدهم از ساعت ۱۷ در خانه والیبال و در حضور ۲۰۰ تماشاگر تیم سایپا تهران به مصاف بانک سرمایه صدرنشین لیگ رفت که در پایان نارنجی پوشان دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند صدرنشین لیگ را با نتیجه سه بر یک شکست دهند و دومین شکست بانک سرمایه در این فصل را رقم بزنند.

شاگردام محمد شعبان خمسه که در هفته گذشته هم پیکان را سه بر صفر شکست داده یودند از همان ابتدا هماهنگ‌تر از بانکی‌ها کار کردند و با وجود باخت در ست دوم بازی را همچنان در دست گرفتند و حتی آمدن فرهاد قائمی و محمد موسوی نیز برای بازگشت مصطفی کارخانه و شاگردانش به بازی کافی نبود.

سایپا رده سومی ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹، ۲۰-۲۵، ۲۸-۲۶ به سود خود تمام کرد و ضمن جبران شکست دور رفت برابر بانک سرمایه با یازده برد مجموع امتیازاتش را به عدد سی و چهار رساند.

بانک سرمایه هم با وجود این شکست با چهارده برد و چهل و دو امتیاز همچنان در صدر جدول ایستاده است اما با نزدیکترین رقیبش تنها یک برد فاصله دارد.

در دیگر دیدار همزمان کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم میزبان رعد پدافند کاشان قعر جدولی بود که در نهایت شاگردان بهروز عطایی موفق شدند در سه ست پیاپی به برتری دست یابند.

شاگردان بهروز عطایی ست‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ از آن خود کردند تا با وجود یک بازی کمتر با هشت برد و بیست و شش امتیاز و به دلیل معدل بهتر نسبت به شهرداری ورامین در رده پنجم بایستند.

رعد پدافند هم که با هدایت فرهاد نفرزاده در هفته گذشته شهرداری ارومیه را شکست داده بود با قبول چهاردهمین شکستش در قعر جدول باقی ماند.

در نخستین دیدار امروز (چهارشنبه) پیکان تهران سه بر دو مغلوب هاوش گنبد شد و شهرداری تبریز سه بر صفر از سد میزبانش ساری ۲۱ گذشت. شمس تهران هم با نتیجه سه بر یک از شهرداری ورامین شکست خورد.

نتایج کامل دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

پیکان تهران ۲ - هاوش گنبد ۳(۲۵-۱۶، ۲۱-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۱۵، ۱۵-۱۷)
ساری ۲۱ صفر - شهرداری تبریز ۳(۱۸-۲۵، ۱۷-۲۵، ۲۲-۲۵)
شمس تهران ۱ - شهرداری ورامین ۳(۲۳-۲۵، ۲۴-۲۶، ۲۶-۲۴، ۲۳-۲۵)
شهرداری ارومیه ۱ - خاتم اردکان ۳(۳۰-۲۸، ۲۳-۲۵، ۲۱-۲۵، ۲۲-۲۵)
سایپا تهران - بانک سرمایه(۲۵-۲۳، ۲۵-۱۹، ۲۰-۲۵، ۲۸-۲۶)
کاله مازندران ۳ - رعد پدافند کاشان صفر(۲۵-۱۷، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۱)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار