معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: به علت عدم همکاری مسئولان کشوری، عملکرد فعلی آموزش و پرورش در کشور قابل قبول نیست.
کد خبر: ۵۵۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 11 January 2018

به گزارش تابناک : اکبر پناهی در مراسم رسمی تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش نطنز اظهار کرد: وضعیت فعلی مجموعه آموزش و پرورش در کشور قابل قبول نیست و این به دلیل عدم حمایت سایر مسئولان کشور از این مجموعه است.

وی افزود: تمام همکاران آموزش و پرورش در کل کشور تلاش خود را برای بهتر شدن اوضاع انجام داده اند و همچنان هم در حال انجام هستند، اما به علت عدم همکاری سایر مسئولان و نهاد ها در کشور این وضعیت قابل قبول نیست.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: متاسفانه یکی دیگر از اشکالات مهم موجود فعلی، کم و کاستی ها در حوزه نظام آموزش و پرورش و حقوق معلمان است اما با همه این مشکلات معلمان و فرهنگیان به خوبی به فعالیت خود ادامه می دهند و می دانند اگر کم و کاستی در کار باشد، در محضر خداوند باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: از معلمان در شهرستان نطنز تقاضا داریم تا محتوای آموزشی خود را با آموزش خوب همراه کنند تا بهره وری آموزشی آنان افزایش یابد، چرا که کار را می توان به چندین روش انجام داد اما باید پیوسته به دنبال بهترین راه و بالاترین بهره وری بود.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار