معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر استفاده از تفکرات رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت الله هاشمی اگر بودند، می‌توانستند فضای موجود را به سمت حل مشکلات سوق دهند.
کد خبر: ۵۵۱۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 13 January 2018

به گزارش تابناک : «معصومه ابتکار»، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در پاسخ به سوال خبرنگار درباره استفاده از تفکرات آیت الله هاشمی برای حل مشکلات در کشور پس از اعتراضات اخیر گفت: آیت الله هاشمی اگر بودند، می‌توانستند فضای موجود را به سمت حل مشکلات سوق دهند. اعتدال در خط و مشی ایشان زیاد بود و می‌توانستند به راحتی مسائل را حل و فصل کنند.

او افزود: همانطور که امام و رهبری فرمودند و مورد تاکید مقامات دیگر نیز است، آقای هاشمی به قدری نقش کلیدی، محوری و تاثیرگذاری در کشور داشتند که نمی توان گفت، ایشان فوت شده اند بلکه این مشی همچنان زنده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پایان اظهار کرد: تفکر و اندیشه ایشان کماکان زنده و راهگشا است و می تواند در مناسبات داخلی به ویژه در حل و فصل اختلافات، ایجاد وحدت و انسجام بیشتر بین گروه های سیاسی، پیشرو باشد. این نوع نگاه رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نه تنها در حوزه سیاست داخلی بلکه در حوزه سیاست خارجی مطرح نیز راهگشاست و ما باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم.

 

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار