تیم هندبال بانوان نیکوپرواز بابلسر
تیم نیکوپرواز بابلسر مقتدرانه میزبان خود را در نوشهر مغلوب کرد. تیم هندبال بانوان نیکوپرواز با نتیجه پرگل ۲۲ بر ۸ تیم نوشهر را شکست داد.
کد خبر: ۵۵۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰ 14 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، تیم هندبال بانوان نیکوپرواز بابلسر با نتیجه پرگل ۲۲ بر ۸ تیم نوشهر را شکست داد.

برتری نیکوپرواز بابلسر مقابل تیم نوشهر
 

به گزارش خبرنگار ما ، در دومین دوره از لیگ هندبال شهدای استان مازندران و در هفتمین هفته بازیهای بانوان ، در رده سنی جوانان و امید تیم نیکوپرواز بابلسر با نتایج پرگل و با تفاضل گل بیشتر نسبت به سایر تیمها رقیب و میزبان خود تیم منتخب ونوش را شکست داد.

در این دوره از مسابقات و بازیهای دور هفته هفتم که در تاریخ جمعه ۲۲ آذر ۹۶ برگزار شد ، ۸ تیم از هندبال بانوان همزمان در سراسر استان با یکدیگر به رقابت پرداختند .

گفتنی است ، در پایان این دوره از مسابقات تیم نیکوپرواز بابلسر با نتیجه پرگل ۲۲ بر ۸ تیم منتخب ونوش و تیم اسرام بابل با نتیجه ٢٣ بر ۱۹ تیم هيات قائمشهر و تیم مصالح ساختمانی دیوج با نتیجه ۲۷ بر ۱۷ تیم هيات آمل و تیم آينده سازان مامطير بندپی با نتیجه ٢٢ بر ۱۰ تیم هيات سرخرود را شکست دادند.

لازم به ذکر است تیم نیکوپرواز بابلسر در هفته گذشته نیز تیم مامطیر بابل را در بابلسر باشکست بدرقه و در آخرین بازی این دوره از لیگ ، میزبان تیم سرخرود در سالن شهید نوبخت بابلسر خواهد بود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار