سالانه ۹۵ درصد جابجایی کالا‌ها و مسافر از طریق جاده‌ها در مازندران انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 14 January 2018

به گزارش تابناک : محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه ۹۵ درصد جابجایی کالا‌ها و مسافر در مازندران از طریق جاده‌ها انجام می‌شود گفت : ۱۱ هزار دستگاه ناوگان باری ۱۳ میلیون تن کالا سالانه در جاده‌های استان جابه جا می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ دستگاه مسافربری، ۱۲۴ شرکت حمل و نقل کالا، ۱۶۴ شرکت مسافربری، ۶ شرکت حمل ونقل بین المللی کالا و دو شرکت حمل و نقل بین المللی مسافر در این بخش فعال هستند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از ثبت بیش از ۴۴۶ میلیون تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان خبرداد گفت: که این میزان از تردد ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته واز این لحاظ به عنوان دومین استان پردد کشور شناخته شد.

هاشمی افزود: ۴۵ دوربین نظارت تصویری در نقاط حساس و محور‌های اصلی استان قرار دارند که ۱۲ دوربین در هزار، ۷ دوربین در محور سوادکوه و ۸ دوربین در محور کندوان وجود دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۱۰۲ عدد سامانه تردد شماری تمامی محور‌های استان را تحت پوشش دارد، گفت: آمار تردد در سطح محور‌های استان به صورت لحظه‌ای ثبت و جمع آوری و اطلاع رسانی در خصوص حجم تردد جاده‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: ۸ سامانه در محور‌های بزرگراهی استان فعال بود که در حال حاضر به ۵۲ سامانه ثبت تخلف افزایش یافته است که در سال اجرایی آینده به این تعداد ۱۵ تا ۲۰ سامانه افزوده خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از تلفن گویای ۱۴۱ برای آگاهی از آخرین اطلاعات راهها، نحوه تردد در جاده‌ها و انسداد محور‌ها خبرداد.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار