در محور کندوان و کیاسر بارش خفیف برف را شاهد هستیم و سوادکوه و ارتفاعات گدوک مه آلود بوده و در سایر ارتفاعات نیز بارش باران در محورها حاکم است. محور هراز محدوده گالری آبشار در مسیر جنوب به شمال به دلیل عملیات بهسازی گالری آبشار از سوم دی ماه آغاز و تا هفدهم بهمن سال جاری این مسدودی ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 16 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، بارش برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد سطح جاده‌ها لغزنده است.

محسن هاشمی مسئول مرکز مدیریت راه های مازندران خاطرنشان کرد: تردد محدوده امام‌زاده هاشم به دلیل اجرای عملیات رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل جدید این مسیر، این تونل مسدود و تردد از محور قدیم هراز محدوده گردنه امامزاده هاشم انجام می شود.

هاشمی تاکید کرد: محور هراز به صورت کلی بسته نیست در قسمت های از آن محدودیت تردد وجود دارد.

وی افزود: در محور کرج - چالوس به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی تونل امیرکبیر در محدوده استان البرز تا تاریخ بیستم اسفندماه امسال روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تا ۵ بامداد روز بعد محور مسدود است.

ضمنا رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش سنگین برف در جاده کیاسر – سمنان گفت: سطح جاده‌ها لغزنده است و تردد خودرو به کندی صورت می‌گیرد.

سرهنگ قدمی افزود: در جاده کندوان منطقه، ولی آباد به علت بارش برف از شب گذشته سطح این جاده نیز لغزنده است.

وی گفت: در جاده فیروزکوه – سوادکوه در منطقه گدوک وضعیت جوی مه آلود و با کاهش دید همراه است و به علت بارش خفیف برف سطح محور لغزنده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بارش خفیف برف در محور هراز از تونل تا گردنه امامزاده هاشم خبر داد و ضمن هشدار به رانندگان وسایل نقلیه گفت: برای تردد از محور‌های کوهستانی حتما خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.
سرهنگ قدمی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندارن با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

۲۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با فعالیت ۳۲۰ راهدار در قالب ۳۳ اکیپ در فصل زمستان مستمر و مداوم آماده جهت انجام راهداری زمستانه هستند.

۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار