جاده های مازندران امروز چهارشنبه ۲۷ دی به علت بارش برف، باز اما لغزنده است.
کد خبر: ۵۵۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 17 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بارش برف در محدوده شهرستانک جاده چالوس و کندوان ادامه دارد، گفت: رانندگان خواست از سفر غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنند و در صورت اجبار سفر، تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: به منظور افزايش ايمنی، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه در روزهای پایانی هفته، محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران اجرا می شود.

سرهنگ قدمی گفت: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه‌ ۳۰ دی ماه از جاده های کرج به چالوس، هراز وفیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده كرج به چالوس تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت ازاین جاده ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۳ بعدازظهر روز جمعه ۲۹ دی ماه تا ساعت ۲۴۴ از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسيله نقليه از ساعت ۱۶ بعد ازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده هراز تردد کلیه تریلرها در این جاده ممنوع است وتردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه و همچنين از ساعت ۸ صبح تا ۲۴۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در جاده فیروزکوه هم تردد کليه تريلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به ‌صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار