عمل به وعده وزير در موعد مقرر
در واقع، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی با در نظر گرفتن اهداف حفظ قدرت، توان عملياتي و ايمني فرودگاه، در راستای برطرف كردن محدوديت هاي ناشي از سامانه DVOR براي بهره برداري قانوني املاك اقدام کرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 17 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، به دنبال درخواست نماينده مردم نوشهر در مجلس شوراي اسلامي و همچنين قول وزير راه و شهرسازي براي رفع مشکل مالکان زمين هاي اطراف فرودگاه نوشهر در زمان تعيين شده يک ماهه، شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران تمام محدوديت هاي ناشي از حريم سامانه DVOR نصب شده در اين فرودگاه را برداشت.

بر اساس این گزارش ، با توجه به پيشنهاد شركت و تاييد مراتب توسط سازمان هواپيمايي كشور، تمام محدوديت هاي ناشي از حريم سامانه DVOR نصب شده در فرودگاه نوشهر برداشته شد و اکنون مالكان این زمین ها مي توانند نسبت به بهره برداري مالكانه خود بر اساس قانون اقدام كنند.

پيش از اين دکتر عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، 26 آذرماه به منظور پاسخ دادن به سوال احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر در مجلس حاضر شد و قول داد طی یک ماه مشکل مالکان زمین های اطراف فرودگاه نوشهر برطرف شود كه با عملکرد به موقع شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران این وعده وزیر راه وشهرسازی محقق شد.

در واقع، شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اجراي دستور وزير راه و شهرسازي در رابطه با تعيين تكليف وضعيت بخشي از اراضي قرارگرفته درجنوب باند فرودگاه نوشهر، جلسه هاي كارشناسي را برگزار کرد و ضمن مطالعه اسناد و مدارك و دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي سازمان هواپيمايي كشوري و ايكائو و با در نظر گرفتن اهداف حفظ قدرت، توان عملياتي و ايمني فرودگاه، در راستای برطرف كردن محدوديت هاي ناشي از سامانه DVOR براي بهره برداري قانوني املاك اقدام کرد.

نتايج مطالعات به ارائه پيشنهادهايي از سوي شركت فرودگاه ها و ناوبري هوايي براي برطرف كردن مشكل به سازمان هواپيمايي كشوري و در ادامه، به موافقت آن سازمان منتج شد. بنابراین، مالكان مي توانند نسبت به بهره برداري مالكانه خود از زمين ها اقدام كنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار