معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن از پرداخت 20 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 18 January 2018

به گزارش تابناک : سید امیر حسینی جو صبح پنجشنبه در شورای اداری شهرستان بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موازی کاری را کنار بگذرانند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در جهت کاهش بروکراسی اداری و رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران تلاش کنند .
حسینی جو افزود: موضوع اشتغال باید جدی گرفته‌شده و همه واحدهای صنفی و تجاری و ... موظف هستند در ایجاد اشتغال اهتمام لازم را داشته باشند .
وی بابیان اینکه درزمینهٔ اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی ، تاکنون تسهیلات زیادی از سوی ادارات بهزیستی و کمیته امداد به متقاضیان اعطا شد، اضافه کرد: مبلغ 5 میلیارد تومان از سوی کمیته امداد و مبلغ دو میلیارد و 300 میلیون تومان از سوی بهزیستی به متقاضیان تسهیلات پرداخت‌شده است و نیازمند نظارت مدیران بوده تا در ایجاد اشتعال هزینه شود .
حسینی جو بابیان اینکه مجموعاً 20 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در تنکابن پرداخت‌شده است ، اظهار داشت: موضوع مهمی که در این بخش قابل‌توجه است ، بخش خدمات بوده و حمایت از بخش‌های خدماتی می‌تواند اشتغال‌زایی را توسعه دهد و اصناف و بازاریان عنایت ویژه به این بخش داشته باشند .
فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به فرارسیدن دهه فجر و اغتشاشات اخیر ، خاطرنشان کرد: مدیران ، در اجرای درست برنامه‌های دهه فجر و تبیین سیاست‌های عمومی نظام کوشا باشند و واقعیت‌های جامعه را با مردم در میان بگذارند .
این مسئول، ارائه عملکرد از سوی دستگاه‌های اجرایی به‌طور جداگانه را مهم دانست و اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌های باید به‌گونه‌ای باشد که مردم نشاط اجتماعی و عدالت را در جامعه لمس کنند .
وی همچنین با تأکید برافزایش امنیت فیزیکی در ادارات ، از روسای دستگاه‌های اجرایی خواست تا این موضوع را جدی بگیرند و تصمیم‌گیری دستگاه‌های اجرایی باید منطبق بر شرایط جامعه بوده و بر این اساس هماهنگ شود .

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار