امام جمعه اهواز خواستار راه اندازی هر چه سریعتر پیام رسان ملی در کشور شد و گفت: مسئولان نسبت به راه اندازی یک پیام رسان داخلی که قدرت رقابت با نمونه های خارجی را داشته باشد اهتمام ورزند.
کد خبر: ۵۵۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 19 January 2018

به گزارش تابناک : آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره)، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار افزود: پیام رسان هایی که درحال حاضر موجود است توسط کشورهای خارجی کنترل می شوند.
وی با اشاره به اینکه شاهد مفسده های بسیاری از پیام رسان های خارجی هستیم تصریح کرد: بی شک پیام رسان ملی باید از هر لحاظ منحصر به فرد باشد و نباید اجازه داد دشمنان از طریق فضای مجازی بر سرنوشت جوانان ما تاثیر بگذارند.
آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی طرح راه اندازی پیام رسان ملی را تصویب کرده است خاطر نشان کرد: البته اقداماتی جهت راه اندازی این پیام رسان ملی توسط وزارت ارتباطات آغاز شده اما باید این روند شتاب گیرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود به حادثه آتش سوزی کشتی سانچی اشاره کرد و گفت: 32 نفر از خدمه این کشتی در راه خدمت به مردم و کشور جان خود را از دست دادند.
امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به اینکه در روزهای بسیار مهمی از تاریخ قرار داریم اظهار کرد: چهارشنبه گذشته بنام روز ملی اهواز ثبت شده است؛ روزی که مردم برای فرار شاه در خیابان ها جشن گرفته بودند اما این اقدام باعث خشم نیروهای شاه شد و به مردم حمله کردند.
وی با بیان اینکه روز ششم بهمن را در پیش رو داریم ادامه داد: بختیار پس از آنکه متوجه شد حضرت امام خمینی(ره) قصد ورود به کشور را دارد دستور اشغال نظامی فرودگاه را داد.
آیت الله موسوی جزایری گفت: با مبارزات دانشجویان، روحانیون و مردم سرانجام مجبور به عقب نشینی شد و برای ورود امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کرد‌‌.
در پایان نمازجمعه دعای بارش باران توسط آیت الله موسوی جزایری و نمازگزاران قرائت شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار