بررسی تحولات در بازار آزاد نشان می‌دهد که دلار و سکه طی هفته اخیر رکورد شکستند و بالاترین نرخ سال را تجربه کردند.
کد خبر: ۵۵۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 19 January 2018

به گزارش تابناک : دلار آمریکا در هفته گذشته در مسیر افزایشی گام برداشت. در ابتدای هفته، دلار روند خود را با نرخ 4411 تومان آغاز کرد و در ادامه هفته حرکت آن در جهت افزایش بود و به 4426 تومان رسید. در اواسط هفته نیز به همین منوال ادامه داد و نرخ 4429 تومان را تجربه کرد و در نهایت پایان هفته را با جهشی محسوس‌تر به پایان برد و 4458 تومان معامله شد تا بالاترین نرخ برای دلار به ثبت برسد.
در مجموع طی هفته گذشته دلار آمریکا در بازار آزاد 47 تومان افزایش قیمت پیدا کرد.
اما سکه تمام طرح جدید در هفته گذشته روند سینوسی داشت؛ به گونه‌ای که روزی در جهت افزایش و روز دیگر در جهت کاهش گام برداشت.
در نخستین روز هفته سکه تمام یک میلیون و 501 هزار تومان قیمت داشت و در ادامه با روند نزولی به یک میلیون و 487 هزار تومان کاهش پیدا کرد. این نوع سکه در اواسط هفته به یک میلیون و 494 هزار تومان رسید و در روز چهارشنبه رکوردشکنی کرد و به یک میلیون و 515 هزار تومان رسید. اما در آخرین روز هفته مجددا کاهشی شد و یک میلیون و 502 هزار تومان خرید و فروش شده و نهایتا هفته پر نوسانی برای سکه تمام رقم خورد.
در این میان بازار طلای 18 عیار از ثبات بیشتری برخوردار بود و هر گرم آن با نرخ حدود 141 هزار تومان هفته خود را آغاز کرد و در ادامه هفته با افت حدود 2000 تومانی به حدود 139 هزار تومان رسید. در ادامه هفته با اندکی افزایش مجددا به حدود 141 هزار تومان رسید و در انتهای هفته روی 140 هزار تومان ایستاد.

 

 

منبع : ایسنا 

برچسب ها: نرخ دلار ، قیمت سکه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار