مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با تاکید بر جذب نیروهای سالم در دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: ۸۰۸ مربی پیش دبستانی مازندران جذب دستگاه تعلیم و تربیت شدند.
کد خبر: ۵۵۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 20 January 2018

به گزارش تابناک : سید علی قاسمی بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت:گزینش از امور ضروری هر دستگاه  اجرایی بوده که خدمات مناسب را می‌خواهد به جامعه بدهد و فعالیت تعلیم و تربیت تکنولوژی درسی و آموزشی و نیروی انسانی مناسب موجب چرخیدن چرخه تعلیم و تربیت و معلمان شایسته و بایسته است.
 
وی افزود: آموزش و پروش نهاد اثربخش برای تعلیم و تربیت نسل آینده بوده تا این نهاد موثر با ابهت به کار خود ادامه دهد.
 
قاسمی تصریح کرد: در سال گذشته تاکنون پنج هزار و 928 پرونده در هسته گزینش آموزش و پرورش تشکیل شد که نیروهایی که گزینش می‌شوند در کنکور و دانشگاه فرهنگیان بودند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در سه سال گذشته مربیان پیش دبستانی مشغول بکار شدند که 300 نفر در سال 94 و امسال 505 نفر مشغول به کار شدند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: افرادی که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می‌کنند علاوه بر ورود زمان فارغ التحصیل نیز گزینش می‌شوند که امسال 613 نفر گزینش شدند.
 
قاسمی گفت: جذب نیروی انسانی شایسته در آموزش و پرورش پیگیری شده و با پیگیری کار عظیم و تربیت به درستی انجام وظیفه کنند.
 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت درست نسل جوان و آینده‌سازان گفت: باید به امر آموزش اهمیت دهیم و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت و اقدامات خود بدانیم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار