هافبک ارمنستانی شیاطین سرخ برای تکمیل فرایند انتقالش به آرسنال وارد لندن شد.
کد خبر: ۵۵۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 21 January 2018

به گزارش تابناک : تعویض باشگاه هنریک مخیتاریان و الکسیس سانچس نهایی شد و هافبک ارمنستانی شیاطین سرخ راهی آرسنال و در مقابل الکسیس سانچس هم به جمع شیاطین سرخ ملحق می‌شود. در معاوضه این دو بازیکن قرار نیست پولی رد و بدل شود. مخیتاریان که در جزئیات قراردادش با آرسنال به توافق رسیده و اکنون در لندن است، انتظار می‌رود امروز (یکشنبه) یا فردا (دوشنبه) در تست‌های پزشکی توپچی‌ها شرکت کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده؛ الکسیس سانچس هم شب گذشته (شنبه) در تست‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت کرده و انتظار می‌رود خبر به خدمت گرفتن این مهاجم شیلیایی امروز (یکشنبه) به طور رسمی اعلام شود و این بازیکن ممکن است در بازی جمعه شب منچستریونایتد برابر یئویل تاون در جام حذفی انگلیس هم به میدان برود.

ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ پس از برد یک بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه برنلی در هفته‌ بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس در پاسخ به این پرسش که «کار انتقال الکسیس سانچس به کجا کشیده شد؟»، اظهار داشت: انتظار داریم دیر یا زود این انتقال عملی شود. به نظرم این انتقال خیلی خیلی نزدیک است.

وی افزود: اطمینان دارم که مدیران باشگاه هر کاری که بتوانند در این خصوص انجام خواهند داد. مالکان باشگاه چراغ سبز نشان داده‌اند و آقای وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه) هم سخت در تلاش است. همه دارند هر کاری که از دست‌شان ساخته است را انجام می‌دهند و به نظرم ما در این راه موفق خواهیم شد.

 

 

منبع : بی بی سی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار