دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد زمانی که از استقلال انتقاد کردم خیلی ها به من خندیدند و گفتند طباطبایی از تیمی که موفق شده سه بار دروازه حریف نامدارش را باز کند انتقاد می کند در حالی که من فقط تحلیل کردم.
کد خبر: ۵۵۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 22 January 2018

به گزارش تابناک : هادی طباطبایی درمورد وضعیت استقلال و عدم نتیجه گیری این تیم در سه بازی اخیر و اینکه او پس از بازی با سپاهان با وجود پیروزی پرگل استقلال انتقاداتی به تاکتیک های استقلال داشت اظهار کرد: زمانی که از استقلال انتقاد کردم خیلی ها به من خندیدند و گفتند طباطبایی از تیمی که توانسته سه بار دروازه حریف نامدارش را بگشاید انتقاد می کند در حالی که من فارغ از تعصبات رنگی فقط تحلیل فنی خودم را مطرح کردم.

بر اساس این خبر، دروازه بان سابق استقلال گفت: زمانی که که استقلال در استادیوم آزادی مقابل یک تیم لیگ یکی پیش می افتد و رو به دفاع محض می آورد مشخص می شود که مشکل تاکتیکی دارد. بازی با سایپا هم در حالی آغاز شد که این تیم با نیت دفاع به میدان رفت و به همین دلیل استقلال توانست نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برود اما در نیمه دوم زمانیکه سایپا در آرایش هجومی توانست به تساوی برسد و حتی شانس کسب پیروزی در آن بازی را هم داشت این مسائل نشان دهنده مشکلات تاکتیکی استقلال است.

طباطبایی تاکید کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد اما به دلیل مشکلاتی که در ابتدای فصل برای آن ها به وجود آمد از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی نداشتند و با آمدن شفر شوک مثبتی به بازیکنان وارد شد اما شوک موقتی است و برای مدتی کوتاه مثمر ثمر است و آن چیزی که در ادامه راه می تواند به موفقیت در یک تیم کمک کند دانش فنی مربیان است.

این مقام مسئول درمورد اینکه آیا پس از چند بازی موفق توسط حسینی که منجر به رکورد شکنی این دروازه بان جوان هم شد و آیا نیمکت نشینی او منطقی بود یا خیر گفت: شفر از همان ابتدا گفته بود که با توجه به اینکه دو دروازه بان آماده دارد از یکی از آن ها در جام حذفی استفاده می کند و این حق طبیعی اوست که برای حفظ آمادگی رحمتی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه از او در ترکیب اصلی استفاده نماید.

 

 

 

منبع : افکار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار