مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران، یکی از کانون‌های ایجاد گرد و غبار در استان مازندران را در محور هراز دانست.
کد خبر: ۵۵۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 22 January 2018

به گزارش تابناک : ستار بابایی، یکشنبه شب، در همایش زیست‌محیطی صیانت از جنگل‌ها و مراتع شمال آمل، با اشاره به اینکه از ابتدای سال ٩4 تا آذر ماه ٩6، یک هزار و 1٩1 مورد قاچاق محمولات جنگلی در استان مازندران کشف شد، افزود: حدود ٢٩ درصد از کشفیات مربوط به شهرستان آمل و این شهرستان دارای بیشترین واحدهایی است که از چوب استفاده می‌کنند .
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران با بیان اینکه کمیته‌های این اداره کل یکی از مراکز ایجاد گرد و غبار در استان مازندران را در محور هراز تشخیص دادند، ادامه داد: بحث بهره‌برداری از معادن قانونی است اما به بهانه اشتغال بهره‌برداری زیادی انجام می‌شود .
بابایی با اشاره به اینکه حفاظت از خاک، جنگل و مراتع وظیفه ما است، گفت: فقط منابع طبیعی مرتبط با جنگل نیست و برای حفظ زندگی در همه امور مکلفیم تلاش کنیم .
وی با بیان اینکه از سال 1٣٨0 شاهد خشک شدن بلوط در مازندران هستیم، افزود: بلوط نماد جنگل است و باید دست به دست هم بدهیم تا از این مهم حفاظت کنیم .
بابایی با اشاره به اینکه در چندین سال قبل تعامل بین دستگاه‌ها برای حفاظت وجود نداشت، گفت: آنچه اتفاق افتاده با نظر برنامه‌ریزان رخ نداده است. 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار