سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به بخشهایی از کشور از روز پنجشنبه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 23 January 2018

به گزارش تابناک : احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از بعد از ظهرِامروز با رخنه موجی از تراز میانی جو، در برخی مناطق غرب، شمال غرب، زاگرس مرکزی وتا اواخر وقت در دامنه های جنوبی البرز، از جمله تهران افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و موقتی پیش بینی می شود.

وی گفت: همچنین امروز در برخی نقاط استانهای گیلان، اردبیل و ضعیف تر در مازندران نیز وزش باد شدید جنوبی تداوم خواهد داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی تاکید کرد: از امروز تا حداقل روز پنجشنبه با توجه به افزایش میزان سرعت باد در عراق و شمال عربستان، ظهور گردوخاک و کاهش دید با شدت و ضعف در بخشهایی از جنوب غرب وغرب کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی، روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور ضمن افزایش دما،جوی نسبتا پایدار،حاکم می شود و روز پنج شنبه نیز با ورود سامانه بارشی دیگری در بخشهایی از شمال غرب وغرب بتدریج ابرناکی وبارش برف وباران و وزش باد پیش بینی می شود و در روز جمعه این موج،به اضافه نیمه شمالی و غربی،استانهای واقع در زاگرس مرکزی ودامنه های جنوبی البرز را هم فرا می گیرد.

 پیش بینی می شود هوای تهران در روز چهارشنبه نیمه ابری بتدریج با کاهش ابر و وزش باد همراه خواهد بود و همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت نیز فردا با افزایش یک درجه ای در روز ۱۵ و ۴ درجه سانتیگراد می رسد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار