مسئول مرکز مدیریت راه های مازندران خبر داد
تا هم اکنون بارش برف در شهرهای رامسر، چالوس، سوادکوه و بلده نور گزارش شده است البته پیش بینی شده است که بزودی بارش برف همه شهرهای استان را در بر می گیرد ، هر چند باران در تمامی شهرهای مازندران در حال باریدن است.
کد خبر: ۵۵۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 27 January 2018

به گزارش تابناک مازندران،  با ورود سامانه بارشی به مازندران، از صبح امروز شنبه هفتم بهمن مردم این استان شاهد بارش باران و برف هستند.

 بر اساس این گزارش . در حالیکه امسال بارش باران و برف در مازندران با کاهش محسوسی رو به رو بود از صبح امروز با ورود سامانه بارشی به این استان، مردم شاهد بارش باران و برف هستند.

بارش برف در رامسر، چالوس، سوادکوه و بلده نور تا به این لحظه گزارش شده است و باران در تمامی شهرهای مازندران در حال باریدن است.

بر اساس گزارش رسیده، به دلیل بارش سنگین برف در جاده کندوان چالوس، این محور مسدود شده بود که با تلاش نیروهای امدادی در حال حاضر تردد در این مسیر روان است.

تمامی محورهای مواصلاتی استان مازندران باز است

محسن هاشمی ، با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است، اظهارکرد: ترافیک در تمامی محورها عادی و روان است.

وی گفت: درمحور کندوان و در محدوده هزار چم تا تونل کندوان، جاده ها به دلیل برف و مه لغزنده و سطح دید رانندگان کم است.

مسئول مرکز مدیریت راه های مازندران افزود: در محور هراز شاهد مه آلودگی و بارش برف هستیم و در محور سوادکوه نیز مه آلودگی در محور گدوک وجود دارد.

مسئول مرکز مدیریت راه های مازندران تصریح کرد: در محور کیاسر بارش خفیف برف و مه آلودگی در ارتفاعات مشاهده می‌شود؛ همچنین در محورکناره شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار