سوت هفته بیست و دوم و پایانی رقابت های رفت و برگشت لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران در حالی امروز یکشنبه زده می شود که سقوط ساروی ها به لیگ یک از قبل مسجل شده است.
کد خبر: ۵۶۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 04 February 2018

به گزارش تابناک : ساروی ها در حالی عصر امروز در تهران میهمان بانک سرمایه صدرنشین لیگ برتر هستند که این دیدار در صورت برد تاثیری در سرنوشت آنها برای ماندن در لیگ برتر ندارد و در صورت باخت هم تنها 3 امتیاز برای میزبان دارد که فاصله اش را با سایر تیم ها بیشتر می کند.
ساری 21 در حالی امروز خداحافظی تلخی به همراه رعد پدافند کاشان از رقابت های لیگ برتر دارند که ساروی ها با وجود مشکل مالی و نداشتن بازیکن امتیاز خوبی را جمع کردند و تنها باخت خانگی در برابر شمس تهران در دیدار هفته بیست و یکم در ساری کار دستشان داد.
پیروزی ساری 21 در بازی خانگی هفته بیست و یکم برابر شمس تهران می توانست این تیم را با 6 پیروزی و 23 امتیاز در لیگ برتر نگه دارد ، نتیجه ای که با بدشانسی برای ساروی ها رخ نداد و سقوط تیمشان به دسته یک را پیش از آخرین دیدار مسجل کرد .
ساروی ها همچنین در حالی پس از 2 سال حضور در والیبال لیگ برتر باید از این رقابت ها خداحافظی کنند که تحقق بخشی از وعده های مدیران شهری به این تیم می توانست آنها را در لیگ نگه دارد و مازنی ها سال بعد را همچنان دو تیمه ادامه دهند.
وعده مدیران شهری ساری برای کمک به تیم ساری 21 با وجود مصوبه کمک 35 میلیارد ریالی به تیم های لیگ برتری با محوریت والیبالی ها محقق نشد ، موضوعی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نوعی انتقام گیری به خاطر منع قانونی شهرداری ساری برای تیم داری بوده است .
البته به گفته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری ، بودجه 35 میلیارد ریالی مصوب شورا عمدتا در اختیار تیم هائی قرار گرفت که یک یا چند تن از اعضای این شورا پشت مدیریت آنها قرار داشتند و از حمایت ویژه برخوردار بودند .
این در حالیست که مدیرعامل ساری 21 اعلام کرد که از محل این بودجه مصوب شورای اسلامی شهر ساری برای تیم های لیگ برتری هیچ رقمی به والیبال نرسید و بازیکنان تیمش با وجود اتمام لیگ تنها 7 درصد از قراردادشان را دریافت کردند.
محمود گودرزی به خبرنگار ایرنا گفت که به عنوان خیر برای پرداخت بخشی از هزینه تیم ساری به میدان آمد ، ولی به یکباره نامش برای مدیرعاملی مطرح شد تا شاید بتواند با همراهی مدیران شهری کمک بیشتری به تیم ساری 21 که پیش از این نامش سارویه و عمران شهرداری ساری بود، کمک کند.
وی افزود : هیچ یک از وعده های نقدی و غیر نقدی مدیران شهری به تیم والیبال لیگ برتری این شهر محقق نشد و خروج 7 بازیکن تیم در نیم فصل دوم باعث شد تا آنها نتوانند با قوت به لیگ ادامه دهند و پایان تلخ سقوط برایشان رقم خورد.
** بی پولی ، مهم ترین علت سقوط
سرمربی ساری 21 می گوید که تیمش به علت کمبود بازیکن ناشی از نداشتن بنیه مالی قوی با وجود کسب 20 امتیاز و 5 برد با اختلاف یک برد سقوط تلخی از والیبال لیگ برتر داشت.
بهزاد محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که بازی هفته بیست و دوم برابر بانک سرمایه صدرنشین بازی تشریفاتی است که هیچ شانسی برای برد تیمش وجود ندارد و تیم میزبان با تمام قوا به دنبال برد در این دیدار خانگی است.
وی افزود : اگر یک صدم درصد هم بتوانیم تیم بانک سرمایه را ببریم، باز هم باید منتظر دیدار تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران باشیم که از قضا سایپا نیز در بازی آخر به علت تشریفاتی بودن این دیدار 5 بازیکن اصلی را ندارد و برد ارومیه در این دیدار نیز مسجل است.
محمودی اظهار داشت : اگر اندکی از وعده های مسئولان شهری که 35 میلیارد ریال برای کمک به تیم های لیگ برتری اعتبار گذاشتند، به تیم ما می رسید و حداقل بازیکنان نیم فصل اول را در اختیار داشتیم ، امروز دیگر نیازی به اگر و اماها نداشتیم و حتی می توانستیم به مرحله پلی آف نیز برسیم.
سرمربی ساری 21 گفت : اگر برای سال آینده فدراسیون به دلیل وضعیت امتیازی ما با ماندنمان در لیگ برتر حمایت کند هم به نظرمی رسد با شرایط سال جاری نمی توان ادامه داد و باید قید تیمداری را در شرایط فعلی زد.
مازندران در فصل جاری رقابت های والیبال لیگ برتر 2 تیم کاله آمل و ساری 21 را دارد که کاله آمل در صورت برد در آخریم بازی نیم فصل اول برابر پیکان تهران که عصر امروز در سالن پیامبراعظم ص آمل انجام می شود، به رده چهارم این رقابت ها صعود می کند.
کاله آمل از چهار بازی گذشته حضورش در مرحله پلی آف (8 تیم) نهایی شد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار