مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر لزوم نگاه ویژه ستاد عالی کانون های مساجد کشور به این استان به جهت گردشگرپذیر بودن در طول سال به ویژه در عید نوروز و تعطیلات تابستان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 04 February 2018
به گزارش تابناک : احد جاودانی در آیین تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون مساجد مازندران گفت: درخدمت به مسجد،تودیع و معارفه ای درکارنیست، بلکه جابجایی یا واگذاری به نیروی های جوان تر مطرح است که باید در چرخه مدیریت، وارد شوند تادر مدیریت فرهنگی هوای تازه ای دمیده شود.
 وی ضمن قدردانی از تلاشهای 22 ساله محمد فوقی در دبیرخانه کانون مساجد مازندران گفت: حجت الاسلام محمود علیخانی نیرویی با تجربه و اشنا به مسائل فرهنگی و هنری است که می تواند این مجموعه مهم را در رویکرد تازه ای مدیریت کند.
مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این مراسم  گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، 9 درصد از برنامه ششم توسعه جلوتر است و این امر بیانگرتلاش های ارزنده انجام شده است.
سید هاشم خضری افزود: مازندران در سطح بندی دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از لحاظ سطح بندی در درجه نخست قرار دارد.
 مسئول جدید دبیرخانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران نیز در این مراسم گفت: فعالیت های چشمگیری با توجه به بودجه اندک فرهنگی در کشور صورت گرفته است.
حجت الاسلام محمود علیخانی افزود: مازندران از نظر صبغه دینی و گرایش به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین از نظر ملی وبومی داری هویت پررنگ و ریشه داری است که باید به نسل امروز منتقل شود.
  محمد فوقی، مسئول سابق ستاد  هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سخنانی گفت:هنرمندان متعهد و دینی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در این برهه عهده دار مسئولیت مهمی هستند که این روند باید همچنان ادامه یابد.
حجت الاسلام محمود علیخانی دارای سوابق متعددفرهنگی و اجرایی است و پیش از این امام مرزن اباد چالوس و سلمانشهربوده است.
 
 
 
 
منبع : خبرگزاری رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار