نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابلسر درباره زمان برگزاری نخستین جشنواره گل و گیاه بابلسر نیز گفت که این برنامه از دوشنبه ۷ اسفند آغاز و تا جمعه ۱۱ اسفند ماه ۹۶ در محل مجتمع شهید عظیمی بهزیستی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 05 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابلسر، روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۹۶ در گفتگو یی گفت: « به جهت تمرکز بیشتر مجموعه‌های صاحب امر، برنامه برگزاری نخستین جشنواره گل و گیاه را تدوین نموده ایم که در آستانه بهار ۹۷، به حول و قوه الهی، انجام خواهد گرفت».

جشنواره 5 روزه گل و گیاه ۷ اسفند امسال در بابلسر
 

بر اساس این گزارش . صادق شفقت نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابلسر گفت: جشنواره گل و گیاه زینتی از دوشنبه ۷ اسفند آغاز و تا جمعه ۱۱ اسفند ماه ۹۶ در محل مجتمع شهید عظیمی بهزیستی برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهر بابلسر با توجه به اینکه زیستگاه مناسبی برای کاشت و پرورش گیاهانِ مختلف است، افزود:

استفاده بهینه تاکنون از سرمایه گذاری در بخش گل و گیاه این شهرستان نشده است در حالی که خیلی از شهر‌ها در آرزوی این هستند که به لحاظ جغرافیایی، در چنین جایگاهی باشند. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بابلسر، گفت:

جشنواره گل و گیاه در سطح کشور از جمله پر مخاطب‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری بوده و علاوه بر تاثیر مثبت فرهنگی و اجتماعی، نقش موثری در معرفی توانمندی‌ها و نوآوری‌های دست اندرکاران عرصه‌های تولید و صادرات و رونق بازار گل و گیاه داشته است. شفقت افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر از این جشنواره بازدید داشته باشند. وی گفت:

قرار است در حاشیه این جشنواره، برنامه‌هایی از قبیل: موسیقی سنتی مازندران، نمایش تئاتر خیابانی، آشنایی با آداب و رسوم و بازی‌های سنتی مازندران نیز اجرا شود. وی افزود: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره‌هایی به ایجاد بستر‌های مناسب برای توسعه فضای سبز شهری و همچنین درون منازل مسکونی منجر شود و همزمان منشأ خدمات گسترده برای رونق روز افزون فضای اقتصادی گل و گیاه و ارتقای جایگاه آن باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار